• De High School Musical-cast! =D
    Jaahaaa, want ik was zo 3 februari naar die musical geweest, en toen gingen zo zo later handtekeningen uitdelen. x] En die hele cast zo tegen mij toen ik bij die tafel kwam: 'Hooi!' En die Troy (Tommie), is eigenlijk best wel knap van dichtbij.
    En ik heb de handtekening van Sharpay, ofterwijl... Sarah Chronis! Omg, dat vind ik wel even heel erg cool. x]
    Okee, dat moest er even uit x'D.


    Mijn handtekeningenlijstje:
    De HSM-crew: Sharpay (Sarah Chronis), Gabriëlla (Nathalie), Ryan (Paul), Troy (Tommie).
    En Valerio --' Alleen die ben ik kwijt. En eigenlijk kan dat mij niks schelen. x'D Ik haat hem. Want toen ik zo'n ene handtekening vroeg voor mijn vriendin ging die mij uitlachen. --'

    Hebben jullie handtekeningen van celebs? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik heb een handtekenimng van alle disneyyy'ssssxD

    ik van maria mena. :]

    okee, kom ik aanzetten met mijn handtekening van coole piet. x3 das van de club van sinterklaas ofzo, nooit gekeken maargoed..


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik van Ch!pz XD


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik heb een persoonlijke handtekening van The Black Box Revelation. (: En van de eerste Eurosong For Kids van ze allemaal. En nog wel wat artiestjes. ;}
    En ik heb een handtekening van dé Chiaaar. :Y)

    ik van jumbo ofzoxD
    me broer moest daar beveiliging lopexD
    2 jaar gelede ofzoxD

    dat ding is allang ver verdwenexD maar ik had ze welxD [toen had ik al schijt hekel aan hun maarja wist me broer nietxD]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ik van Ali B.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ik van Ali B.

    Ali B. was bij mij op school

    Sorry, maar kunnen jullie niet ook gewoon reageren op het verhaal wat ze vertelt? Het is altijd 'Dat heb ik ook' of 'Dat heb ik ook eens gehad (En dan komt het hele verhaal)'.
    Ontopic: Ik ben geen High School Musical fan, maar het lijkt me tof als je handtekeningen hebben van je favo celebs enzo :Y)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik van Lacuna Coil en Nightwish :']


    ~

    Ik van Ali B.


    Ik ook :')


    Listen to what we're not saying..

    vetsexxyy


    ...

    leuk=D

    Ik heb een handtekening van Milow, 3 van de 5 van Alphabeat, ik heb er 1 van kat Deluna, ik ze allemaal cvan Aloha from Hell, Ik heb een handtekning van Brahim, Natalia,freaky Age, Jasper Erkens, en nog veel maar ik weet het n,iet allemaal meerxD


    Get outta my head!

    ik van; Van Binnen.:'D & K3

    x'D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb handtekeningen van *bijna* heel ajax,(A) 2x zelfs.

    Zélf gevraagd:Y)


    I Can Be Your Hero, Baby <'33