• egt heeel vaag.. onze Franse lerares is ziek en we hebben nu nog maar 3x frans gehad in 2009, maar de sgool zorgt niet eens voor een vervanger,, want we hebben binnenkort een repeitie over Frans alleen de stof die we moeten leren hebben we nog niet eens behandeld.. Hoezo niet vaag.. wat zouden jullie doen??


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Ik heb een keer echt een jaar geen nederlands gehad.


    Life is hard and then we die

    Ik had dat vorig jaar. We zijn naar onze mentor gestapt en toen het haar niet lukte, zijn we naar de teamleider gegaan. Net zolang gezeurd tot we weer frans kregen. Het heeft gewerkt. Het laatste halfjaar kregen we weer frans. Wat je toch wel niet doet voor je examens hè. (:


    Denk dat ik ook aan afdelingsleider ga vragen, want ik wil wel frans hebben.. anders ga ik van 9.3 ( i know best hoog) naar een 7 ofzzooo


    Like, 2009 is nog maar net begonnen O.O Een maand ofzo O.O En dan al zeuren dat je te weinig Frans krijgt -_-


    Het probleem is: We hebben in 2008 ook maar heel weinig frans gehad,, daarom krijgen we dus te weinig frans


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    (...)

    Het probleem is: We hebben in 2008 ook maar heel weinig frans gehad,, daarom krijgen we dus te weinig frans


    Dan is het logisch x]


    Your make-up is terrible

    (...)

    Dan is het logisch x]


    i know... en Frans vind ik best wel leuk (Niet sgrikken) want ik ben er best goed in hallo!! 9.4 voor repetitie


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    (...)

    i know... en Frans vind ik best wel leuk (Niet sgrikken) want ik ben er best goed in hallo!! 9.4 voor repetitie


    Woow =O Zo hooog =O
    Tsja, als je er goed in bent, is het leuker x]
    Lke, ik stond altijd een 5, hb het 3 jaar gehad, en weet nu 2 jaar later niets meer behalve de begindingen x]


    Your make-up is terrible

    haha, xit nu in 2e en dit is me 1e jaar frans,, had wel al duits in de 1e maar sta daar nuiet zo goed in xD


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!