• -

    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 13:09 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Hunny, ik kom gewoon daar heen, en ga ze verrot schelden (A)



    okee,Is goed! ^^ Kan ik je eindelijk meeten! :P

    xx HouvnJe


    Sometimes it's best not to care.

    En dat noemen zich dan vrienden -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    En dat noemen zich dan vrienden -.-



    Idd, niet dus! >< Zelfs me ex zat dom te doen, waarvan ik dacht dat hij me best friend was. Nou, ik ben gister zooo boos op hem geweest,dat ik hem verot heb gescholden. en ik voelde me ook nog schuldig ook. In plaats dat hij sorry heeft gezegt, heb ik sorry gezegt!! -.-


    Sometimes it's best not to care.

    (...)


    Idd, niet dus! >< Zelfs me ex zat dom te doen, waarvan ik dacht dat hij me best friend was. Nou, ik ben gister zooo boos op hem geweest,dat ik hem verot heb gescholden. en ik voelde me ook nog schuldig ook. In plaats dat hij sorry heeft gezegt, heb ik sorry gezegt!! -.-


    =O neeeeh O.O
    Like, dat is dom, tis hun schuld ,niet de jouwe!!


    Your make-up is terrible

    weetje ik wist niet dat somige zo kinderachtig kunnen zijn! ik bedoel als zij dat hadden vonden zij dat ook niet leuk! en vriende? volgens mij als ik het zo hoor zijn het mee lopers die stoer willen doen! veel strekte meis:)


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Meid, ik heb ook een beugel, en ik had vroeger een tand die door mijn tandvlees groeide, nouja, vanuit m'n tandvlees dan. Gelukkig zat die achterin en merkte je het niet gauw. Maar toen ik voor het eers mijn beugel had, in Juni toen moesten veel kinderen lachen.
    Maar ze zijn gewoon dik jaloers, echt. (;


    -

    Ocharme allerliefste. <3
    Hee, dat verhaal ken ik, dat had je al tegen me gezegt.
    Maar laat die dudes maar lekker lullen, morgen ben jij weer de mooiste van de school. :Y)


    You move me ......... Kurt