• Hoii Mensen! Ik ben redelijk Hyper :O, Toen ik Thuis kwam vn school vertelde men broer zijn helden daad, Bij mij op sgool ging de roddel dat er een Man Zelfmoord wilde plegen. Ik beseede er geen aandacht aan Tot ik in de auto kwam! Men broer vertelde het Correcte verhaal
    Mijn broer wandeld naar sgool, tot hij een man ziet, die naar buiten komt gelopen, hij bloede verschrikkelijk hard, en hij ziep "HELP MIJ,IK GA DOOD!" wat heeft mijn broer nu gedaan? hij heeft meteen de 100 gebeld. Ze waren onderweg. Die man loopt in paniek naar binnen. De ziekewage komt aan. Maar de man doet niet meer open. Ze hebben de politie gebeld en een slotenmaker en toen konde ze binnen. Toen ze binnen ware, Lag de man in een plasje bloed egt dood te gaan, Als mijn Broer niet gebeld Of zelfs 5 Minuten later gebeld had, dan was die man dood geweest, en nu ligt hij in het ziekhuis, Ik ben SUPER trots op mijn broer! Want er zijn zo van die mensen die gwn doorliepen toen die man om hulp riep!
    Srry maar dit moest ik ff Kwijt! xD
    xSKITT

    "MaxDeFax" is dat broertje van me :Y)


    Your Butt is Mine!

    Wow jij hebt een fantastische broer^^
    Herooo=D


    Get outta my head!

    http://www.quizlet.nl/quiz/276627/maxdefax-de-redder-xd/ En SA hierover gemaakt door tomfreakske, Heel mooi omschreven vn wat er gebeurt is!


    Your Butt is Mine!

    http://www.quizlet.nl/quiz/276627/maxdefax-de-redder-xd/ En SA hierover gemaakt door tomfreakske, Heel mooi omschreven vn wat er gebeurt is!

    Ow so lief fan je (huil)[/ dit zijn tranen van geluk hè ^^]

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    IKKE LIEF JOU!!:O(H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    IKKE LIEF JOU!!:O(H)
    Xx

    en ik ook van jou! jij helpt egt goed omdait allemaal te verwerken;, want is het een shock voor ons! <3


    Your Butt is Mine!

    (...)
    en ik ook van jou! jij helpt egt goed omdait allemaal te verwerken;, want is het een shock voor ons! <3

    I understand..& 'k ben er steeds vo u!
    maar je moet niet denken aan wat er zou kunnen gebeurd zijn as je broer er niet was geweest optiijd en ook ni aan wt de nieuwsbeelden dan allemaal zouden zijn
    je moet juist lachen (ja I know je lach zowizo al veel whaha) komaan je broer heeft die man gered! DON'T WORRY BE HAPPY xD [/ooeejaa mss kan ik da zinge op die zangwedstrijd..NOT x'S x'D]

    Xp

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    I understand..& 'k ben er steeds vo u!
    maar je moet niet denken aan wat er zou kunnen gebeurd zijn as je broer er niet was geweest optiijd en ook ni aan wt de nieuwsbeelden dan allemaal zouden zijn
    je moet juist lachen (ja I know je lach zowizo al veel whaha) komaan je broer heeft die man gered! DON'T WORRY BE HAPPY xD [/ooeejaa mss kan ik da zinge op die zangwedstrijd..NOT x'S x'D]

    Xp

    Xx

    WHAAAAA xD ja doe da xd Ghehe Zin da maar op uu Zang ding xd Don't Worry Be Happy ;) xD als ge diej vent oooit nog tege komt gaan we da er tege zegge :Y)


    Your Butt is Mine!

    =3 ik ben trots op jou broer ook al ken ik hem niet!^^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    WOOOOW! Geef je broer maar een dikke zoen van me ='D dat is echt mega goed van hem!


    Life is hard and then we die

    WOOOOW! Geef je broer maar een dikke zoen van me ='D dat is echt mega goed van hem!

    Ghehe dat zal ik probere :Y)


    Your Butt is Mine!

    (...)
    WHAAAAA xD ja doe da xd Ghehe Zin da maar op uu Zang ding xd Don't Worry Be Happy ;) xD als ge diej vent oooit nog tege komt gaan we da er tege zegge :Y)

    whahah xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Echt geweldig zeg, je broer is een held;)

    xx C


    If you obey all the rules, you miss all the fun!

    woauw super broer! :'D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Owww wat lief van je broer!^^
    Ik heb al live gezien hebben x'D Oké sorry, 'k kon het niet laten om dat te zeggen.
    Geef hem vooral geen kus van mij, aangezien ik het maar raar vind om je broer een zoen te geven ofzo x'D
    Maar zeg hem maar dat hij een grote held is^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Owww wat lief van je broer!^^
    Ik heb al live gezien hebben x'D Oké sorry, 'k kon het niet laten om dat te zeggen.
    Geef hem vooral geen kus van mij, aangezien ik het maar raar vind om je broer een zoen te geven ofzo x'D
    Maar zeg hem maar dat hij een grote held is^^

    Whaha xD da doe me der aan denkek aan dieje ene zin :Y), 'O nu slaap ik nooit meer met Melanie ^^'


    Your Butt is Mine!