• Ja, je leest het goed. Ik ben boos achtig.
    In het begin van het schooljaar heeft een klasgenoot die een behoorlijke dwerg is mijn Allstars kapot getrapt! Ja hoor, half jaar later krijg ik dus ruzie met hem. Hij heeft toen mijn handschoenen kapot getrokken T.T (Toen heb ik hem gewoon in elkaar geranselt maar dat telt niet hoor :Y).)
    En wat the hek denk je nu?! Nu zit hij naast me in de klas!! een kwart jaar lang!
    Hij zit steeds in zichzelf te praten en elke keer als hij iets zegt wat fout is zegt hij: SORRY SORRY! en issie helemaal bang.
    Ik word hier gewoon GEK van. Wat moet ik nou weer doen T.T Hoe kom ik dit kwartjaar door =.=
    En néé: Plek verwisselen mag niet. Al gevraagd.


    Candycorekid.

    Ga hem pesten x]


    Your make-up is terrible

    Als je met je mentor ofzo gaat praten mag dat vast wel.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zat al is naast iemand en die deed altijd met zijn handen alsof da dat een helikopter was! ^-^
    ma die heeft een ziekte (in z'n hersenen)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    @FUCKINqueen
    Dan molt hij weer spullen van me >.<
    @xPLAYSTATION
    Mijn mentor mag me niet, net zoals alle docenten :Y)


    Candycorekid.

    Ik zat al is naast iemand en die deed altijd met zijn handen alsof da dat een helikopter was! ^-^
    ma die heeft een ziekte (in z'n hersenen)

    Gadverdamme x'D Volgensmij zitten zijn hersenkwabjes verkeerd.


    Candycorekid.

    Hahaaaa,ik lach mij hier helemaal kapot ='D
    hmm...als je hem echt niet moet,negeer je hem gewoon volledig (:
    ik zit ook naast iemand die ik haat tijdens frans,en ik moet er het hele schooljaar naast zitten...
    maar ik negeer haar volledig,en bij groepswerkjes werk ik alleen,of mag ik van de leerkracht met iemand anders werken ^^

    xx


    everybody needs a song.

    Dan zal je er mee moeten leven, nnniet leven, maarja, je snapt wel. Heb ik ook gehad. Maar gelukkig zat een vriendin van mij voor mij, en kon ik daar mee praten, maarja :]. misschien moet je vrienden worden 8D


    I can't see the future with tears in my eyes

    Hahaaaa,ik lach mij hier helemaal kapot ='D
    hmm...als je hem echt niet moet,negeer je hem gewoon volledig (:
    ik zit ook naast iemand die ik haat tijdens frans,en ik moet er het hele schooljaar naast zitten...
    maar ik negeer haar volledig,en bij groepswerkjes werk ik alleen,of mag ik van de leerkracht met iemand anders werken ^^

    xx

    Ik zit tijdens ALLE lessen naast hem T.T

    @ELLENxblub
    Juck o.o


    Candycorekid.