• hm er zijn er die op hun 14de zwanger zijn maar jah ik vind het ook te vroeg.


    c'est mon lamour pour toi.

    De meeste jonge ouders verpesten het. Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik vind het veel te vroeg.
    Op die leeftijd ben je nog niet verantwoordelijk genoeg, je hebt zelf nog een heel leven voor de boeg. Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen die het er heel goed vanaf brengen, maar in je tienerjaren moet je genieten van het uitgaan en geen pampers vervangen.

    Ik pas 2x per week op en heb al heeeel veel poepluiers vervangen :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Een meisje bij wie ik op de basischool zat,heeft in December een kind gekregen. Ze zit in de 2e en moet nog 14 worden.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ken iemand die op haar 15e zwanger is geraakt. Dan voel je je mooi genaaid. Letterlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    het is ook heel slecht voor je.

    heb je bij dieren ook als die te jong zwanger wroden is dat heel slecht, dat is bij mensen ook zo.

    en je hebt slaap te kort vanwege dat gejank snachts en kun je minder goed concentrere op school dus gaan je cijfers omlaag en slaga je nooit voor je examens ect


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    de meeste meisjes/vrouwen kunnen tot hun veertigste nog kinderen krijgen. dus waarom je jeugd vergooien? (als is het niet altijd zo.)


    it's cool to know nothing.

    Véél te vroeg. Zelfde reden als die van de mensen boven me. Én zijn (meestal) de relaties op die leeftijd nog niet zo serieus, of de vader schrikt en verlaat zegmaar de moeder. Fijn voor dat kindje, groeit op zonder papa.


    Candycorekid.

    Mijn nicht was nog maar kort 17.
    Ze had nog maar kort een vriendje.
    Gevolg?
    Condoom gescheurd.
    Kind.
    Bijna 2jaar.


    I found myself in Wonderland.

    Ik vind het ook nogal vroeg eigenlijk. (:

    Of course is dat te vroeg, dan ben je zélf nog een kind, maarja, als het zo is, dan is het zo hé :p

    ja te vroeg.

    maar als hun dat nou graag willen -_-'

    like., laat ze :D


    ' niks is wat het zijn moet '

    Het is te vroeg.
    Als ik nu op mijn 15e zwanger wordt. Perongeluk dan hea. Dan haal ik het weg. misschien zielig voor het kind maarja ik wil mijn toekomst niet verknallen aan zo'n kut kind.

    [ik haat zeg maar kinderen*zenuwtrekje*]


    Special Love <3

    14 wel xD trouwnes dan ben je zelf ng een kind :O (Bij wijze vn Spreke xD) allé dan gade da zelf toch ni aan kunne me sgool enzo xD


    Your Butt is Mine!

    Ja.. Naar mijn mening vind ik het te vroeg. Maar ik heb cker respect vr mensen die een andere mening daarover hebben. x3


    A. ikmisje.

    Ja.. Naar mijn mening vind ik het te vroeg. Maar ik heb cker respect vr mensen die een andere mening daarover hebben. x3


    A. ikmisje.