• hm er zijn er die op hun 14de zwanger zijn maar jah ik vind het ook te vroeg.


    c'est mon lamour pour toi.

    Euh..ja. Veel te vroeg.

    ik vind het veel te vroeg.


    I am an idiot, I move.

    Ik vind dat te vroeg jah, maar ik kan ook niet die mensen gaan tegenhouden en zeggen dat ze maar abortus moeten plegen ofzo.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik vind het veel te vroeg.
    Op die leeftijd ben je nog niet verantwoordelijk genoeg, je hebt zelf nog een heel leven voor de boeg. Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen die het er heel goed vanaf brengen, maar in je tienerjaren moet je genieten van het uitgaan en geen pampers vervangen.

    Dat is niet zomaar te vroeg. Dat is véééééél te vroeg,je mag het best willen maar ik vind dat te jong.

    Klopt. Een meisje bij mijn school in de buurt was 14 & heeft nu een kindje. Haar ouders zorgen ervoor. Ik vind het eigenlijk gewoon dom. Ben je 16, kan je net lekker feesten enzo, zit je thuis met poepluiers :].


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    Ik vind het veel te vroeg.
    Op die leeftijd ben je nog niet verantwoordelijk genoeg, je hebt zelf nog een heel leven voor de boeg. Natuurlijk zijn er altijd wel uitzonderingen die het er heel goed vanaf brengen, maar in je tienerjaren moet je genieten van het uitgaan en geen pampers vervangen.

    Inderdaad, zo gaat je jeugd verloren zonder dat je echt van je jeugd hebt kunnen genieten!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    veel te vroeg man. het is gewoon wat iedereen boven mij zegt.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jep, veel te jong.
    Je kan dan amper voor jezelf zorgen.
    En dan heb je niets meer aan je jeugd.

    Mpff,
    Danielaweer.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Veel te vroeg, je hebt inpersiepe weinig, je je ouders alleen als die je niet hebben staa je daar met een kind en niks,


    Some angels have no wings.

    ik bn het mee eens met wat de mensen hier boven mij neerzeten! het is gwn veel heel veel te vroeg!
    je bent er dnk ik gewoon nog niet klaar voor je lichaam wel maar jij zelf niet ik bedoel school en je hebt nog een heel leven voor je!

    ,,


    http://dwergiie.blogspot.com/

    18 vind ik nog een mooie leeftijd voor zwanger te zijn als je afgestudeert bent toch.


    c'est mon lamour pour toi.

    Te vroeg, ik moet er niet aan denken om nú al zwanger te zijn 'o'


    -

    Weetje, ik heb er een te sterke mening over, dat ik hem niet ga geven.