• Ja, ik heb vandaag twee keer een paniek aanval gehad en gehyperventileert. De reden: Ik had een 1.8 voor me S.O. Grammatica angels. Waar ik meer als een uur aan heb geleert voor maar twee dingen. De eerste paniek aanval kreeg ik onder de kleine pauze tijdens het praten met me lerares toen ik vertelde dat mijn moeder altijd boos werd als ik onvoldoendes haalde en als ik een 6.8 haalde meteen zei je kan wel beter dat had wel een zeven kunnen wezen! Om die grammatice te snappen heb ik 20 minuten met mijn docent gepraat en nog een uur steun uur gehad voor extra uitleg. Ik snap nu wat ik fout heb gedaan etc. De twee paniek aanval heb ik net onder het eten gehad. Ik heb het dus verteld aan me moeder en die werdt zoals verwacht heel boos en zei dat ik niet geleerd kon hebben. Terwijl ik wel dergelijk geleerd had! Toen moest ik huilen en kreeg weer zo'n paniek aanval met hyperventilatie. Ze vond dat ik me niet zo moest aan stellen etc. Ook had ik een 6 gehaald voor frans een vak dat ik heel moeilijk vind en dat weet ze. Meteen begon ze weer op me te vitten dat ik beter mijn best moest doen etc. Ze is tegewend van mij dat ik altijd de beste van de klas was. Maar nu ik vwo doe zit iedereen van het zelfde niveau bij elkaar en dat snapt ze niet dat de één hoger presteert dan de ander. Nu heb ik kei erge ruzie omdat ik zei wat ik dacht. Je hoeft verder niet te reageren maar ik wou even mijn hart luchten.

    loves, Renée.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    jeetje meid. sterkte!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jeetje meid. sterkte!

    Bedankt, ik wou dat ik het telefoon nummer van die docente had ze is zo aardig ;$ Misschien hoefde ik dan nu niet nog steeds tehuilen S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders worden ook boos om een onvoldoende, zelfs als ik een 5.5 heb (net geen onvoldoende) zijn ze super pist! Maar ik leer wel gwn enzo... :(


    Tears are crashing out of my eyes

    oke, een tip als je merkt het gaat niet goed vraag altijd mag ik naar buiten om vrisse lucht te halen. niet iedereen om je heen te laten staan want ik heb dor hyperventielatie 3 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat ik niet meer rustig kon woorden!


    een strekte meid;) je bent sterk!


    Some angels have no wings.

    Misschien moet je proberen om met je moeder te praten , en dan vertel je haar hoe je je voelt., anders denkt ze misschien dat je het kan hebben ,!
    & schat een 6 op frans ? dat is hartstikke goed !
    ik sta een onvoldoende ofzo.,
    & die 1.8 ? kan gebeuren , ik had laatst een 1.5 !

    Meid het komt allemaal goed , als je er maar over gaat praten ,,
    anders ga je morgen naar die docent toe en vraag je of je haar mag bellen als je het even niet meer weet ,.

    Sterkte ! (flower) beavj
    je kent me niet maar ik ben er voor je !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Ik weet hoe je je voelt, mijn ouders worden ook boos om een onvoldoende, zelfs als ik een 5.5 heb (net geen onvoldoende) zijn ze super pist! Maar ik leer wel gwn enzo... :(
    Lieverd dat snap ik alleen mijn vader is oké echt al heb ik een 6.8 Renée dat had wel een zeven kunnen wezen je moet beter je best doen s: vreselijk.

    @mis1devel

    bedankt voor de tip <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Lieverd dat snap ik alleen mijn vader is oké echt al heb ik een 6.8 Renée dat had wel een zeven kunnen wezen je moet beter je best doen s: vreselijk.

    @mis1devel

    bedankt voor de tip <3

    Mijn beide ouders zijn dus zo...
    Maar idd, als je in paniek raakt ff een frisse neus halen, dat helpt. Als ik een onvoldoende heb dan begin in te trillen en raak ik in shock om naar huis te gaan! Ik bn dan zoo bang, of als ik een keer na moet komen of een aantekening hb in mijn groene kaart O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Misschien moet je proberen om met je moeder te praten , en dan vertel je haar hoe je je voelt., anders denkt ze misschien dat je het kan hebben ,!
    & schat een 6 op frans ? dat is hartstikke goed !
    ik sta een onvoldoende ofzo.,
    & die 1.8 ? kan gebeuren , ik had laatst een 1.5 !

    Meid het komt allemaal goed , als je er maar over gaat praten ,,
    anders ga je morgen naar die docent toe en vraag je of je haar mag bellen als je het even niet meer weet ,.

    Sterkte ! (flower) beavj
    je kent me niet maar ik ben er voor je !


    Bedankt. Maar weetje mijn moeder is erg vervelend ik heb erover gepraat onder het eten maar ze trekt zich altijd vreselijk in de slachtoffer rol van het is altijd mijn schuld etc s: Ik heb die lerares donderdag weer en dan spreek ik haar wel weer ik ga haar dan alles vertellen. En die 6 op frans is voor mij ook goed me laatste cijfer was een 4 ;$ etc. En bedankt dat je er voor me bent <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    @mis1devel



    bedankt voor de tip <3


    oo voor dat ik het vergaat gaa met iemand ergens lopen een dan er over praten! geloof me hyperventielatie put je uit!


    Some angels have no wings.

    (...)
    Mijn beide ouders zijn dus zo...
    Maar idd, als je in paniek raakt ff een frisse neus halen, dat helpt. Als ik een onvoldoende heb dan begin in te trillen en raak ik in shock om naar huis te gaan! Ik bn dan zoo bang, of als ik een keer na moet komen of een aantekening hb in mijn groene kaart O.o

    Ja, dat ken ik precies. Daarom vertel ik de meeste onvoldoendes niet ;$ Want altijd als ik dan een 10 haal is het zo van. ''Goedzo'' en meer niet. s: Ik leef met je mee. Maar nu moet ik mijn huiswerk maken <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    oo voor dat ik het vergaat gaa met iemand ergens lopen een dan er over praten! geloof me hyperventielatie put je uit!

    Dat uitputten heb ik gemerkt ik ben kapot echt o_o dat lopen doe ik vaak :')


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat uitputten heb ik gemerkt ik ben kapot echt o_o dat lopen doe ik vaak :')

    i know o.0 maar goed , weetje als je merkt dat het komt gaa echt nar de frissse lucht want je word gek als iedereen om je heent stond ik was bij de de dokter die moest op mijn borst drukken zoo dat i kgeen lucht kreeg en daarna rustig los lten ik heb er 2 uur gelegen toen moest ik naar het ziekenhuis


    Some angels have no wings.

    (...)
    i know o.0 maar goed , weetje als je merkt dat het komt gaa echt nar de frissse lucht want je word gek als iedereen om je heent stond ik was bij de de dokter die moest op mijn borst drukken zoo dat i kgeen lucht kreeg en daarna rustig los lten ik heb er 2 uur gelegen toen moest ik naar het ziekenhuis

    Wow. o_o dat is echt heel heftig !


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Renée.
    Nou, ik vind dat je moeder overdrijft >,< Echt serieus. Maar, als je zélf weet dat je niet beter kan moet je je voor de vakken die je goed kan maybe minder hard 'inzetten' dan voor de vakken waar je geen knijt van snapt?
    Sterkte ermee.


    Wijvooreveeeer<3

    Wow. o_o dat is echt heel heftig !


    jah ik lag ook nog daar zoo een 2 ur te liggen naar adem happen! maar goed, ik heb er nu ook een cursses voor gevolgt een ik weet hoe ik er mee moet omgaanQ


    Some angels have no wings.