• Hoeveel hebben jullie er al gehad ??
    Ik namelijk een stuk of 11-12 en men ouder zijn altijd aan het zagen , ja jij hebt er al veel meer gehad dan ik ooit zal verslijten en dit en dat .
    Maar als ik dan zeg ik ga een nieuwe kope , dan gaan ze hem wel betale :8 rare ouders heb ik tog xD

    x3

    lol x] Ik heb er maar 2 gehad


    Your make-up is terrible

    mißchien ben je jonger ??

    ik : 16

    ik zit momenteel aan handy 5 juah handy betekend gsm ds duits mr k gebruik ht woord handy voor mn gsm in het nederlands, mr in duitsland mag k ni handy tege handy zegge ds on-persoonlijk -_-"
    Mr k zou n nieuwe morge kope handy 6 dus x)

    Ik ben ook 16, en heb een mobieltje sinds ik 13 ben x] En toen issie een tijdje stuk geweest, heb ik 2 jaar geleden een nieuwe gekocht.


    Your make-up is terrible

    ik zit momenteel aan handy 5 juah handy betekend gsm ds duits mr k gebruik ht woord handy voor mn gsm in het nederlands, mr in duitsland mag k ni handy tege handy zegge ds on-persoonlijk -_-"
    Mr k zou n nieuwe morge kope handy 6 dus x)


    xD Hilarische uitleg

    (...)

    xD Hilarische uitleg

    Nja seg, mag k wel ik bn ziek dus ik heb de toestemming nah x)

    Ik ben nog aan mijn eerste bezig.

    4 ;D

    Ik heb er maar twee gehad. Alhoewel, een gehad een heb ik er:Y) maar die eerste had ik gekregen van kennissen omdat zij hem niet meer nodig hadden.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    3. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    3


    He loved her, he loved her, and until he’d loved her she had never minded being alone. - Truman Capote

    k zit nu op nummer 3,..men eerste mobiel suckte,..k kreeg hm vn iemand en hij was echt te groot,..die had ik 2 jaar had ik worg jaar een nieuwe gekocht,..was die binne een half jaar kapot(en ja ik was het bonnetje weer kwijtxD) en toen waren mn ouders zo boos geworden dat kgeen nieuwe kreeg en nu moet ik het dus doen met zown extreem oude nokia, uit het jaar 0,..jullie zullen die vast wel allemaal kennen de meest standaart nokia,..maar hijs wel chill, want ik kan er gewoon mee gooien, en op de achterkand zit nu een getypext kunstwerkxD

    ik heb er precies tog iets meer gehad dan het gemiddelde hier :8:O:D

    Ik ben bezig met men 3e.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb nu mijn tweede.


    " I'm not your boyfriend, baby. "