• vandaag was het echt vurt. we moesten dus gaan zwemmen en voor ons was er zo'n stel tieners die gingen er uit dus. en toen we klaar waren met zwemmen ging mijn vriendin in zo'n kotje en ze kwam dan gelijk super snel naar mij terug gerend en zij dak mee moest komen. dus ikke mee met haar en we kwamen bij zo'n kot en er lag daar een condoom. ik da allemaal aant zeggen tegen mijn zus op straat en we liepen wa verder en er lag dicht bij het zwembad nog een condoom Ö!

Belgen en Nederlanders zijn sexverslaaft is mijn mening. Of beter gezegt iedereen is dat ^^

vraagje: Hoe kun je eigenlijk zien of een condoom nu gebruikt is of niet?

c'est mon lamour pour toi.

(...)
    Máriko, ik zei het je nog zo! Haal die condooms eruit voordat Danieke een trauma door je heeft. Straks spoor je haar nog aan en komt ze je condooms jatten. En dat wil je echt niet hebben, want toen ik ze van je had gejat, was je ook niet blij, remember. ><

Ja, maar wat nu als ik tijdens het uitgaan een geweldige jongen tegenkom, ik hartstikke stoned ben en ik zin heb in seks? Ö

Bored.

(...)
    Ja, maar wat nu als ik tijdens het uitgaan een geweldige jongen tegenkom, ik hartstikke stoned ben en ik zin heb in seks? Ö

Steek die condooms dan toch ergens anders! Ö
    Toen ik ze vond, dierf ik een week niet tegen je praten. En al helemaal niet meer toen je doorhad dat iemand ze gejat had. :X

(...)
    Steek die condooms dan toch ergens anders! Ö
    Toen ik ze vond, dierf ik een week niet tegen je praten. En al helemaal niet meer toen je doorhad dat iemand ze gejat had. :X

'Ghehe, samen met mijn geld in mijn beha? Hmm, te grote kans dat ik hem dan verlies. Help dan eens wat verzinnen! Ö
    Het zij je vergeven. Vraag de volgende keer gewoon om een condoom. Jatten is niet lief, remember?

Bored.

(...)
    'Ghehe, samen met mijn geld in mijn beha? Hmm, te grote kans dat ik hem dan verlies. Help dan eens wat verzinnen! Ö
    Het zij je vergeven. Vraag de volgende keer gewoon om een condoom. Jatten is niet lief, remember?

Oké, volgende keer zal ik het je vragen.
    En misschien moet je ze in je onderbroek steken? :Y)

(...)
    Oké, volgende keer zal ik het je vragen.
    En misschien moet je ze in je onderbroek steken? :Y)

Dat zal het hele riedeltje wel een stuk makkelijker maken. Hoef je niet meer zo te vissen. Dan kun je heel goed een vluggertje doen.
    Hmm, dát ga ik doen Ö

Bored.

(...)
    Dat zal het hele riedeltje wel een stuk makkelijker maken. Hoef je niet meer zo te vissen. Dan kun je heel goed een vluggertje doen.
    Hmm, dát ga ik doen Ö

Oké. Dat is teveel voor mijn ogen. Ik ben ook maar een kind, dit is foute taal voor mij! Ö
    Stiekem vind ik het een zeer goed idee. Maar niet tegen mama zeggen, hé!

(...)
    Oké. Dat is teveel voor mijn ogen. Ik ben ook maar een kind, dit is foute taal voor mij! Ö
    Stiekem vind ik het een zeer goed idee. Maar niet tegen mama zeggen, hé!

Mama zal niets te weten komen. :X

Bored.

(...)
    Mama zal niets te weten komen. :X

Mooizo.

Jou mening,
    niet de mijne.

Bij ons lag er een op de speelplaats en mijn zus kreeg dr in de klas en wij niet --' behoorlijk stom want wij zijn ouder, maarjah ze waren toch niet goed --'

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Toen wij op kamp moesten hadden er een paar jongens ze meegebracht. Ze hadden ze opgeblazen -_-"

Wakaranai mondai ga grisugite >.>

In mijn klas gooien ze condooms en tampons richting de vervangleerkrachten van Biologie en Nederlands. ><

Haha, dat ken ik ook :')

I recycle my thoughts.

Toen wij op kamp moesten hadden er een paar jongens ze meegebracht. Ze hadden ze opgeblazen -_-"

Toen ik op kamp was, nog op de basisschool in de laatste groep (damn, wat voel ik me oud x'D), hadden ze een condoom om een jongen z'n vinger gedaan. Die stak z'n vinger namelijk in z'n slaap in z'n neus. Eigenlijk best sneu, maar ook wel weer erg grappig, ghehe. Volgens mij zat er zelfs nog glijmiddel op, dus z'n hele gezicht zat eronder. xD
    xXx <3

FML

Niet alle Belgen zijn seksverslaafd ofzo. ;D En in andere landen zitten er ook seksverslaafden. Nou, toevallig zag ik er gisteren onder één brug er ook twee liggen. Ha. (:

wheee -_-'
    ik wou dat zeggen: Niet alle Belgen zijn seksverslaafd ofzo. ;D En in andere landen zitten er ook seksverslaafden

XD..
    Ik zie vaak in het bos een condoom ofzoo bij mij in de buurt xD

Special Love <3

(...)
    Agree. Laat die mensen seks hebben als zij daat vrolijk van worden.

Zo waar. :')

" I'm not your boyfriend, baby. "