• Allereerst even zeggen: Ik heb niets tegen Amsterdam of Nederland.

    In ieder geval: ik zit in een school in België en het is zo'n stomme gewoonte om in het 4e naar Amsterdam te gaan. Leuk zou je zeggen: even geen school, maar dat is het bij mij dus niet!

    Ik zit echt in een stomme klas waar ik de meeste mensen niet kan uitstaan. Mijn vriendinnen volge allemaal Latijn of Grieks Latijn en ik doe wetenschappen en dan heeft het school nog zo'n stom regeltje: De uitstap is met de klasgroep dus er is geen enkele kans dat ik die 2 saaie dagen in Amsterdam met mijn vriendinnen kan doorbrengen.

    Heeft iemand tips ofzo voor mij om het daar uit te houden, of leuke weetjes over Amsterdam.

    (Ontsnappingsideetjes zijn ook altijd welkom;))

    REDDERS GEVRAAGD!!


    Real music is hidden behind the notes

    (...)
    Pats, Damn,^^


    Ghehe^^


    *He's the one.

    Zovaak ben ik er niet hoor.
    Maar maybe inderdaad wel goed dat we die 'leuke' ontmoeting even uitstellen =]

    Wist ik wel, ik wil goed voorbereid zijn^^ Op alles,, Ghehe.


    *He's the one.

    Naar de coffeeshop.


    blame the bully.

    Boksbeugel check,
    Extentions uit, check,
    Scherpe nagels, check

    Charissa, neem je banaan mee,^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Charissa, neem je banaan mee,^^

    Had jij ook nog wat?

    In het derde middelbaar ging ik ook naar Amsterdam met school. (ik ben ook Belg. ;D) En ik vond dat echt leuk. Nouja, we hadden wel een leuke klas. Maar volgens mij zal het best wel meevallen. Want Amsterdam is erg leuk. (: Vond ik. ^^

    Hee, ga je boos tegen me doen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hee, ga je boos tegen me doen.?

    Dit is niet het moment om grappig te doen.

    Hee ik meen het bloedserieus hoor, en ik had ook nog een vraag voor je maar die vraag ik dan morgen wel,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hahaha, Ja tuurlijk neem ik die banaan mee^^


    *He's the one.

    En me ego maar die laat me nooit in de steek^^


    *He's the one.

    Bind hem maar wel vast aan een touwtje, Amsterdam is een grote stad, je zal hem maar kwijtraken


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hee ik meen het bloedserieus hoor, en ik had ook nog een vraag voor je maar die vraag ik dan morgen wel,

    Lijkt me wel beter ja.
    al weet ik niet of morgen perfect timing is either.