• Deze middag heb ik een voedselgevecht gehouden met twee vriendinnen, hhie. Mensen keken van 'omfg, wat doen jullie nou? ><', en dat vind ik nou juist het grappigste eraan. Mijn haar hing vol sla en wortels. Maar opeens werd een andere vriendin van me kwaad 'Serieus, als jullie nog 1x met voedsel spelen, wordt ik kwaad. Uit beleefdheid wordt er niet met voedsel gespeeld.' dat zei ze dus [Jana] en toen zei Ella 'Als je niet wilt dat we met voedsel spelen, wil je dus ook niet dat we onzelf zijn. Want zo zijn wij nu eenmaal, wij zijn kinderachtig en zot, dus als je ons zo niet moet hebben, moet je maar ergens anders naartoe tijdens de middag.' En toen was de sfeer eventjes verpest, maar toen begonnen we gelijk weer, hie. Ook al voedselgevecht gehad?

    *namen zijn veranderd, omdat ook hun van privacy houden.


    -

    Nee x_x
    wel cola gevecht xP
    dat was erg xD
    ik plakte helemaal enz x_x


    We can only learn to love by loving.

    @TyIsMine; whie, ik heb al zoveel gevechten gehad, dat ik ze niet meer bijhoudt ^^


    -

    hahnee man. (nerd) ik hou niet van boter in mijn haar. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Niet echt (x
    Ik wil dat wel eens doen, tijdens de middag in school ofzo, zou zó cool zijn x'D

    Alleen een paar keer met chips, popcorn en nootjes in mekaars haren gooien.
    En in het haar van een slapende vriendin en die had da ni door xD (We hebben het haar wel gezegd toen ze net naar buiten wou gaan xD)


    Real music is hidden behind the notes

    Alleen een paar keer met chips, popcorn en nootjes in mekaars haren gooien.
    En in het haar van een slapende vriendin en die had da ni door xD (We hebben het haar wel gezegd toen ze net naar buiten wou gaan xD)


    hhie, omg .D


    -

    Ja. --'. Chips, ook cola, en ook met poedersuiker enzo :l EN NOG WEL WAT MEER. maar dat weet iuk niet mere haha :]
    voedselgevechten zijn koel! :'D


    I can't see the future with tears in my eyes

    Ja man x'D Dat was echt wel koel. Het was op de verjaardag van mijn opa, in een restaurant. Toen zaten alle kleinkinders aan een tafel en toen gingen we gehaktballen in elkaars glazen gooien, vieze dingetjes met mayo gooien en onder de tafels kruipen. God, wat mis ik dat. :'D


    a figment of your imagination