• 'Verdomme Edward.' 'Bella rustig laat het me uitleggen.' 'Waarom zou ik, Edward je hebt me godverdomme bedrogen met je eigen 'zus' denk je dat ik nog meer uitleg nodig heb.' 'Ja want het is niet zo zoals je denkt dat het is.' 'Het is wel zo ik weet wat ik zie, denk eens aan mij en Emmett weet je wel dat je hebt gedaan. Je hebt mij verloren en het vertrouwen van Emmett.' 'Daar heb je misschien wel een punt maar ik wil het uitleggen.' bleef Edward volhouden. Maar ik ging niet meer bij hem terug nooit meer.

    Edward heeft Bella bedrogen, Bella blijft bij haar besluit dat ze niets meer met hem wil te maken hebben. Maar wat als ze in gevaar komt omdat ze haar beste vriend boos heeft gemaakt en hij veranderd in een weerwolf. Zou ze dood gaan of zou Edward haar redden? En wat als Edward haar red komt het dan nog goed?


    Wat vinden jullie ervan?
    Doen of niet?
    Heeft iemand een titel?

    voor: 3
    Tegen: 4


    c'est mon lamour pour toi.

    uuh jawel anders word ze pist.(...)

    Há.
    Die is nieuw voor me. :'D
    Want jaaa, ik heb toch zooo'n zware hekel aan je! Ö

    Heel leuk idee, erg orgineel!
    Aleen is dit neit geschikt voor de mensjes die New Moon/Nieuwe Maan nog neit hebben gelezen, net zoals ik. Ik weet helaas dat weerwolven gedeelte wel :'(
    Maar daar moet je mee uitkijken!O.o
    hihi jah maar ik ga het verhaal niet helemaal volgen eigenlijk niet maar wel met die weerwolven dat is alles.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    Há.
    Die is nieuw voor me. :'D
    Want jaaa, ik heb toch zooo'n zware hekel aan je! Ö
    no comment.


    c'est mon lamour pour toi.

    Slotje.
    Tot orde roepen heeft hier blijkbaar geen nut. En ik wil hier ook geen topic meer over zien.


    Bored.