• 'Verdomme Edward.' 'Bella rustig laat het me uitleggen.' 'Waarom zou ik, Edward je hebt me godverdomme bedrogen met je eigen 'zus' denk je dat ik nog meer uitleg nodig heb.' 'Ja want het is niet zo zoals je denkt dat het is.' 'Het is wel zo ik weet wat ik zie, denk eens aan mij en Emmett weet je wel dat je hebt gedaan. Je hebt mij verloren en het vertrouwen van Emmett.' 'Daar heb je misschien wel een punt maar ik wil het uitleggen.' bleef Edward volhouden. Maar ik ging niet meer bij hem terug nooit meer.

    Edward heeft Bella bedrogen, Bella blijft bij haar besluit dat ze niets meer met hem wil te maken hebben. Maar wat als ze in gevaar komt omdat ze haar beste vriend boos heeft gemaakt en hij veranderd in een weerwolf. Zou ze dood gaan of zou Edward haar redden? En wat als Edward haar red komt het dan nog goed?


    Wat vinden jullie ervan?
    Doen of niet?
    Heeft iemand een titel?

    voor: 3
    Tegen: 4


    c'est mon lamour pour toi.

    p.s er zijn toch ook 1000000 van th die maakt ook iedereen dus slaat enrgens opd at het om twilight tegen is. je meot naar het verhaal zelf kijken!

    er sijn er maar 2 tegen toch? =)

    Niet doen. Ik vind het eigenlijk heel afgezaagd beschreven, sorry. ><

    Niet doen. Ik vind het eigenlijk heel afgezaagd beschreven, sorry. ><
    da is mij eigenlijk al eens opgevallen dat jij al mijn ideeën slecht vind.


    c'est mon lamour pour toi.

    Oh neen, please geen discussie of ruzie here!


    I found myself in Wonderland.

    Oh neen, please geen discussie of ruzie here!
    nee ik zoek geen ruzie maar zij vind het echt altijd dom en saai enz. maar ik laat mij gewoon niet doen tegen haar daarom ga ik geen ruzie maken met haar.


    c'est mon lamour pour toi.

    Owkaaj,.
    Lieverd, doe je nu je verhaal of not?


    I found myself in Wonderland.

    Owkaaj,.
    Lieverd, doe je nu je verhaal of not?
    normaal niet er zijn 4 tegen en maar 3 voor


    c'est mon lamour pour toi.

    maar misschien doe ik hem nog wel. ik weet niet als het een leuke titel heeft dan wel denk ik ^^


    c'est mon lamour pour toi.

    Maar, als je toch zegt dat ze altyd je ideeën maar niets vind dan kyk je toch niet naar haar ofwel?


    I found myself in Wonderland.

    (...)da is mij eigenlijk al eens opgevallen dat jij al mijn ideeën slecht vind.

    Oh, juist ja.
    Ik vind jou dom en je kunt niet schrijven, zo is het maar net en pas op hoor. Als je kut gaat doen stuur ik zo een mod op je af want ik ben een modvriendje. Ö
    Even serieus, mag ik mijn mening geven? ><

    Kommaan, mensen stop er astublieft mee owkaaj >


    I found myself in Wonderland.

    Zeg, zeg, zeg.
    Jij vraagt op een openbaar forum naar de mening van anderen. Zij heeft haar mening en zegt die gewoon.
    Zij kan er niets aan doen dat zij al jouw ideeën slecht/dom/whatever vind. Daar zal je mee moeten leren leven.


    Bored.

    uuh jawel anders word ze pist.

    Maar, als je toch zegt dat ze altyd je ideeën maar niets vind dan kyk je toch niet naar haar ofwel?


    c'est mon lamour pour toi.

    Heel leuk idee, erg orgineel!
    Aleen is dit neit geschikt voor de mensjes die New Moon/Nieuwe Maan nog neit hebben gelezen, net zoals ik. Ik weet helaas dat weerwolven gedeelte wel :'(
    Maar daar moet je mee uitkijken!O.o


    Tears are crashing out of my eyes