• Dan heb ik Cito Eindtoets(ja zit nog in de basisschool).
    En ben best zenuwachtig want ben bang dat ik het slecht ga maken, me voorlopige advies is vmbo-b( kan het niet uitleggen voor mensne uit belgie) en ik zou graag hoger willen dan vmbo-b. Maarja, we hebben dus die 3 dagen cito, en dat betekend dat ik vroeg moet slapen -.-

    Je moet je niet te veel aantrekken van de shit erom heen. Gewoon keihard je best doen, en het draait niet alleen om de cito. De cito is een moment opnamen, ze kijken ook naar alle schooljaren.
    Veel succes. <3

    Succes ^^


    Life is hard and then we die

    geen zorgen maken, weetje al die mensen maken je alleen maar zenuwachtiger enzo..door te zeggen van vroeg naar bed anders maak je het niet goed...ze hebben wel gelijk maar jaa... en weetje.... ik denk dat het wel goed komt!
    en veel suc6 he!1
    xxx

    Ik vond de cito melig xD
    wij gingen dan gewoon praten over films tijdens dat ding x_x en over de antwoorden :X


    We can only learn to love by loving.

    Als je voorlopige advies dat is, moet je niet veel proberen om hoger te komen. Het zal in je nadeel gaan werken, geloof me! Als je zeg maar op kader het hele jaar op je tenen moet gaan lopen om over te gaan, heb je ook geen schoolleven. Serieus. Maar toch succes met die cito van je. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je moet je niet te veel aantrekken van de shit erom heen. Gewoon keihard je best doen, en het draait niet alleen om de cito. De cito is een moment opnamen, ze kijken ook naar alle schooljaren.
    Veel succes. <3


    Jaa dat weet ik, nou mij schooljaren waren goed, had nooit onvoldoendes maar nu wel(gr 8) en daar kijken ze ook naar

    Succes ^^


    Dankjewel

    geen zorgen maken, weetje al die mensen maken je alleen maar zenuwachtiger enzo..door te zeggen van vroeg naar bed anders maak je het niet goed...ze hebben wel gelijk maar jaa... en weetje.... ik denk dat het wel goed komt!
    en veel suc6 he!1
    xxx



    Maar ik slaap niet zo snelxD

    (...)


    Maar ik slaap niet zo snelxD


    oow.. das wel kut... maar ik weet niet hoe je daar vanaf komt...nou dan ook suc6 met snel slapen..xD

    (ook suc6 met de cito he!)
    xx

    Je moet je niet druk/zenuwachtig maken om de CITO-toets. Ik ken veel mensen die een vrij lage score hadden, maar verschrikkelijk slim zijn en dus stap voor stap hoger zijn gekomen. En wat iemand anders al zei; De cito is maar een momentopname. Veel succes met de cito-toets! :]

    Succes jongeh.
    In de ochtend moet je koffie drinken, dat helpt!
    En neem snoep mee om tijdens de toets te eten, haaaaaaandig :'D


    ok

    de cito zuigt en slaat nergens op PUNT.
    en hij duurt toch 5 dagen? :'D

    de cito zuigt en slaat nergens op PUNT.
    en hij duurt toch 5 dagen? :'D

    Nee, drie.
    Maar eigenlijk heb ik de helft van de antwoorden van mijn vriendinnen fzo.
    In de pauze bespreek je alles, en de docenten van ons dachten dat dat niet kon ofzo, omdat we dan toch naar de volgende blok gingen. Je gaat dan ook wel naar het volgende blok, maar je kunt nog altijd terug naar die vraag om het te veranderen [áá]
    Ik had eigenlijk een best lage score, 544 ><
    x.


    ok

    de cito zuigt en slaat nergens op PUNT.
    en hij duurt toch 5 dagen? :'D


    Nee hoor, 3

    Veel succes,Doe je best ;D <3