• kleine klacht over forum?
    Ik heb dus hulp nodig bij mijn quiz:

    zie topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=26258


    en ik wist niet waar ik hem moest neer zetten dus zette ik hem bij rollen verdeling...

    maar nu zie je hem alleen bij rollen verdeling terwijl ik ebst snel hulp nodig heb en zoals ik het nu zie kijkt egt niemand..


    waarom is dat dan zo? dat je dan persee bij rollen verdeling meot kijken? want dat is nu best irritant..

    en waar had ik deze topic beter neer kunnen zetten dan?

    Xx Michelle




    (bericht aangepast door een moderator)

    Omdat het rollen verdelen vervelend is als die topics tussen de actieve topics staan. Als je echt dringend hulp nodig hebt zet hem bij quiz/serie promoten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dat is ingesteld omdat het forum een aantal maanden geleden overspoeld werd met rollen topic. dat vonden users nogal irritant dat er geen normaal topic meer over was.


    when words fail, music speaks.

    Komt die dan wel bij de actieve topics te staan?

    btw; de link doet het niet.


    when words fail, music speaks.

    oke dat snap ik dan wel.. maar waar had ik ehm beter bij kunnen zetten ? bij quiz/serie promoten? komt dat dan wel in de actieve topics ? =) of ook niet?

    hmm ik zie het.. wat vaag.

    Zo, je link werkt al. : )
    Maar waarom zet je je topic bij Rollen verdeling als er helemaal geen rollen in verdeeld worden?


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Wat Elien zegt; Als er geen rollen verdeeld worden hoor je hem onder 'Quizzen promoten' te plaatsen.


    Bored.

    Weetniet, zit daar nooit :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Het hoort ten eerste níet bij rollen verdeling. Dat hoort gewoon bij Quizzen Promoten.
    Ten tweede, in dat subforum zitten de topics niet in het actieve forum omdat dat voor overlast zorgt. Niet iedereen wil altijd zo een rol hebben, en als je dat wil, moet je naar de daar naar genoemde subforum gaan.
    Daarom is dat ingesteld, xoxo.


    ok

    ik vind het allemaal maar wat vaagjes. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wat Elien zegt; Als er geen rollen verdeeld worden hoor je hem onder 'Quizzen promoten' te plaatsen.


    Ik heb verplaatst. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "