• 7maanden lang heb ik mijn haar niet meer gestylt en nu ik het weer doe, bekijken mensen mij op school alsof ik wat aan heb van hun. Ik voel me er ongemakkelijk bij. Héél véél mensen vinden mij mooier zo [/is trots], zelf de leerkrachten geven me complimenten, maar ik wil niet dat menesn mij zien als een huppelkut, gewoon omdat ik mijn haar styl ><.
    En, ik vind het een marteling voor mijn haar. Wie stylt zijn/haar haar nog?


    -

    ik me ponny een als mensen zoo over je denken moet je er schijt aan hebben;)


    Some angels have no wings.

    ikke, want anders blijft het niet omhoog staan x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Wie zegt dan dat je een huppelkut bent?


    Life is hard and then we die

    ikke, want anders blijft het niet omhoog staan x'D
    omhoog staan? .D


    -

    een vriendin van mij elke ochtend. ^-^ maar stijlen is toch niet huppelkut? ==' je moet gewoon doen waar jij je het beste bij voelt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ikke

    want anders heb ik krullen.


    I'm Better Than You..

    Wie zegt dan dat je een huppelkut bent?

    Bij mij op school ben je snel een huppelkut, vandaar >< Ik zeg niet dat ze tegen mij zeggen dat ik een huppelkut ben, maar de manier waarop ze soms kijken..


    -

    Ik want dan met ik het achter mijn oren doen en dat is zo spuuglelijk..
    Want mijn haar aan de voorkant krult =.=''


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Bij mij op school ben je snel een huppelkut, vandaar >< Ik zeg niet dat ze tegen mij zeggen dat ik een huppelkut ben, maar de manier waarop ze soms kijken..
    Geloof me, dat moet je leren negeren, anders ben je de rest van je leven ongelukkig =']


    Life is hard and then we die

    Ik stijl mijn haar altijd^^, behalve in het weekend en de vakantie enzo..
    Maar als ik mijn haar niet stijl heb ik vaak het idee dat het er onverzorgd uitziet [dan pluist het heel erg enzo:')] en ik heb soms dat alles stijl is 's morgens, alleen één plukje omhoog staat en daar kan ik echt niet tegen:')


    If you want me to listen, whisper...

    ikkee style het:P

    ìk ben de eenigste die in hiphop loopt op school nou ik loop er met trots in de tombroekenXD


    Some angels have no wings.

    Ik style het niet, vind ik onnodig. Vroeger deed ik het wel enzo maar nu fohn ik het alleen maar droog na het douchen met een ronde borstel, dan krult het nog wel maar wel minder en ik vind dat best leuk staan. :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik :'] Want anders ben ik een schaap.. :'] Maar waarom zou je een huppel zijn als je je haar styld? Waar slaat dat op ofzo? Mijn advies; gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ehh oke :'3?


    I don't need words to feel those lips.