• De songwriter en meezinger van Metro station, is de geadopteerde broer van Miley. Echt ik haat Miley cyrus, maar ik Luf haar broer. Even wil ik wel in haar schoenen staan.




    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: spelfoutje)


    Shak a Shake it. ,.,

    (...)

    Dat je dat weet :'p.

    Tja, ik zoek alles op als ik me in iets interesseer :'D


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Tja, ik zoek alles op als ik me in iets interesseer :'D


    Haha oké ;d


    -

    Trace is lelijk :} but, muziek vind ik leuk want ik niet leuk vind want ik vind de band zo nep x'd


    -

    Trace is Miley's halfbroer. Hij is niet geadopteerd of weet ik veel wat. Ze hebben dezelfde moeder. Trace heeft het met Hanna Beth, ja. That's all.

    Huh? Zelfde vader toch? Want in de clip seventeen forever, zit Miley en Billy Ray. Njaa, het zal wel :'D


    -nerd-

    (...)
    Huh? Zelfde vader toch? Want in de clip seventeen forever, zit Miley en Billy Ray. Njaa, het zal wel :'D

    Neinn, zelfde moeder : ). Staat op wikipedia.


    I recycle my thoughts.

    Wat ik tegen Miley heb, nja ze had dus met een vriendin van haar een filmpje gemaakt waarin ze Demi Lovato en Selena Gomez belachelijk maakt door ze na te doen, allemaal domme dingen over ze te zeggen, en dat alleen maar omdat ze jaloers is op Demi en Selena dat ze met JB omgaan.


    a figment of your imagination

    Wat ik tegen Miley heb, nja ze had dus met een vriendin van haar een filmpje gemaakt waarin ze Demi Lovato en Selena Gomez belachelijk maakt door ze na te doen, allemaal domme dingen over ze te zeggen, en dat alleen maar omdat ze jaloers is op Demi en Selena dat ze met JB omgaan.

    In dat filmpje zeggen ze geen domme dingen over Demi en Selena.


    I recycle my thoughts.

    (...)
    In dat filmpje zeggen ze geen domme dingen over Demi en Selena.


    Wel toch? [lang geleden dat ze hem gezien heeft] Ik kan me nog herrineren dat Miley zei dat ze 'zoo emo was' met haar haren voor d'r ogen, en dat had ze dus over Selena


    a figment of your imagination

    (...)

    Wel toch? [lang geleden dat ze hem gezien heeft] Ik kan me nog herrineren dat Miley zei dat ze 'zoo emo was' met haar haren voor d'r ogen, en dat had ze dus over Selena

    Dat was een deel van de imitatie :')


    I recycle my thoughts.

    Trace is Miley's halfbroer. Hij is niet geadopteerd of weet ik veel wat. Ze hebben dezelfde moeder. Trace heeft het met Hanna Beth, ja. That's all.


    Hahah, I was right Honey's (puh)


    everything you imagined, and more...

    hun muziek is cool. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil in Miley de schoenen staan, echt waar. (:
    x.


    ok

    ik vind Trace wel schattig,,
    maar de hele hype erom heen vind ik maar dom,
    opeens is iedereen fan van Metro Station sinds het op o.a TMF te zien is.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..