• Geef je mening, wie is er beter

    Ikzelf vind dat Metro station rockt!

    x.xx


    Shak a Shake it. ,.,

    Tokio Hotel. Ik doe niet mee aan die hype rondom Metro Station.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)
    Seventeen forever, Control, Kelsey,

    Omdat ik me toch verveel ga ik wel ff luisteren :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Metro Station


    Wakaranai mondai ga grisugite >.>

    Metro Station. :Y)

    Wat maakt het uit waar je naar luistert? als je er zelf maar een goed gevoel bij hebt, wat boeid jou het wat andere luisteren? en je moet kiezen.. als metro station een hype word nou en? als je zelf het een goed nummer vind Sowhat? mensen hebben tegenwoordig te snel een mening klaar liggen.. leer het is Af!


    Some angels have no wings.

    Tokio Hotel


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Van Metro Station ken ik geen liedjes. En van Tokio Hotel ben ik geen fan meer. (:
    Dus ga ik niet beslissen. ;}

    Tokio Hotel <3


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Tokio Hotel^^'
    ik heb shake it twee keer ofzo gehoord en Tokio Hotel is meer mijn smaak
    het valt me trouwens wel op dat je naar de mening van mensen vraagt, en dan vervolgens zegt dat Metro Station beter is. Als mensen TH beter vinden laat je ze TH toch beter vinden, ieder zijn eigen smaak! ik denk dat dit topic ruzies gaat uitlokken...


    If you want me to listen, whisper...

    Metro Station, ik ken ze al langer dan dat ShakeIt een hype is in Nederland. Wist je trouwens dat de zanger Trace Cyrus, de grote broer van Miley Cyrus is?

    Tokio Hotel.

    Metro Station is zó nep (:


    -

    Metro Station :]

    TH suckt gewoon ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Tokio Hotel!

    maar Metro Stasion vind ik ook gaaf.


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik vind trouwens dat dit nog niet echt te vergelijken valt. Opzich heeft TH al veel meer ervaring op het gebied van. Dat maakt ze misschien niet beter, maar het zou leuk ze als er wat meer vergelijk materiaal was.


    Life is hard and then we die

    Metro Station, ik ken ze al langer dan dat ShakeIt een hype is in Nederland. Wist je trouwens dat de zanger Trace Cyrus, de grote broer van Miley Cyrus is?

    Jáaa. -_-