• Ik moet voor mijn dansschool trainen x_x mijn rug staat verkeerd dus ik moet elke dag daar oefeningen voor doen,ik moet een spagaat gaan kunnen en waarsgynlyk moet ik ook af gaan vallen x_x

    en dat alles voor een stomme dansgroep!

    sorry maar ik doe het voor mijn plezier maar de bazin wil dat wij proffesionals worden fseu x_x


    We can only learn to love by loving.

    als je het niet wilt, doe het dan gewoon niet.


    Life is hard and then we die

    ga dan naar een andere dansschool probleem opgelost vala zo makkelijk is het.


    c'est mon lamour pour toi.

    als je het niet wilt, doe het dan gewoon niet.


    ik zal wel moeten x_x mijn ma heeft het al te horen gekregen en die vind het een uistekend idee voor me x_x

    @Anneli
    dat is makkelijk praten, deze dansschool is de enige in mijn buurt met de stylen die ik wil en die andere dansschool in mijn buurt die doen alleen Jazz en ik haat Jazz + alle mensen die ik haat gaan daarheen :$


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook kromme rug [/valt niks van te zien] en ik kan de split. Als je slim bent ga je elke dag even recht op tegen de muur/deur zitten zodat je rug weer goed gaat staan. Owja en als je Jazz aat vind je mensen die Jazz doen ook stom dan?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb ook kromme rug [/valt niks van te zien] en ik kan de split. Als je slim bent ga je elke dag even recht op tegen de muur/deur zitten zodat je rug weer goed gaat staan. Owja en als je Jazz aat vind je mensen die Jazz doen ook stom dan?


    Nee xd

    alleen de mensen die ik niet mag xP zoals Sanne en Carmen en Selina[ /gruwelt]
    de andere jazzers zijn wel lief xD


    We can only learn to love by loving.