• Dromen zijn niet echt. En soms is dat balen. Vooral als je droomt dat je met de mooiste jongen van de school een relatie hebt. Of als je droomt over je idool. Vaak, als ik wakker ben, moet ik eventjes weer het verschil tussen de realiteit en mijn droom zoeken, het lijkt zo echt dat ik dan verstrooid ben. Who has the same?


    -

    (...)

    Ik dacht altijd dat dat onzin was ><.

    Dromen zijn geen onzin. Ze hebben een bepaalde betekenis. Kijk maar eens naar droomboekjes of zo. En geloof in je droom en in jezelf.


    Music is the new sex

    (...)
    Dromen zijn geen onzin. Ze hebben een bepaalde betekenis. Kijk maar eens naar droomboekjes of zo. En geloof in je droom en in jezelf.

    Maar het is toch raar dat dromen uit kunnen komen? Net alsof je de toekomst kan zien als je droomt, klinkt best creepy. Ik geloof in mezelf (; en zal mijn best doen om in mijn droom te geloven ^^


    -

    (...)
    Maar het is toch raar dat dromen uit kunnen komen? Net alsof je de toekomst kan zien als je droomt, klinkt best creepy. Ik geloof in mezelf (; en zal mijn best doen om in mijn droom te geloven ^^

    Waarom is dat raar? Het is toch eigenlijk heel gewoon. Je droomt iets. Je kunt een beetje in de toekomst kijken,het is een soort gave. En als je die gave hebt is dat mooi. Maar als je iets droomt waarvan je dat ook heel graag wil moet je jezelf helpen. Zodat je droom uit kan komen.


    Music is the new sex

    Soms ben ik best blij dat m'n dromen niet uikomen xD, vanacht droomde ik dat er heel veel mensen doodgingen ensoo.. Niejt echt een leuke droom ^^
    Was ik ff blij dat ik toen ik op msn kwam, die gast die 'dood was' online zag staan! xD


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Dude, ik had vandaag toch zo'n geweldig mooie droom. Ik zat in een zwembad met alleen maar schitterende jongens - en hun heerlijke lijven - en .. eh, dat is het wel zo'n beetje.


    History is not hatred.

    (...)
    Waarom is dat raar? Het is toch eigenlijk heel gewoon. Je droomt iets. Je kunt een beetje in de toekomst kijken,het is een soort gave. En als je die gave hebt is dat mooi. Maar als je iets droomt waarvan je dat ook heel graag wil moet je jezelf helpen. Zodat je droom uit kan komen.

    Heb het nog nooit zo bekeken, bedankt .D


    -

    (...)
    Heb het nog nooit zo bekeken, bedankt .D

    Graag gedaan.


    Music is the new sex

    Soms ben ik best blij dat m'n dromen niet uikomen xD, vanacht droomde ik dat er heel veel mensen doodgingen ensoo.. Niejt echt een leuke droom ^^
    Was ik ff blij dat ik toen ik op msn kwam, die gast die 'dood was' online zag staan! xD


    Wha, omg. Ik heb nog nooit gedroomd over mensen die doodgaan o.o


    -

    Mijn dromen komen soms uit x_x
    dat is zeg maar irritant want ik heb hele dagen dejavu momenten x_x


    I'm Better Than You..

    Nou, af en toe ben ik wel blij dat mijn dromen geen werkelijkheid worden. Ik had laatst een droom over m'n ex en zijn huidige vriendin, nou, geloof me, dat wil ik echt niet meemaken.


    Life is hard and then we die

    Nou, af en toe ben ik wel blij dat mijn dromen geen werkelijkheid worden. Ik had laatst een droom over m'n ex en zijn huidige vriendin, nou, geloof me, dat wil ik echt niet meemaken.


    Ik geloof je ö


    -

    heb ik ook

    Och daar kan ik hele verhalen over vertellen :P

    Laatst droomde ik dat een vriendin van mij mijn verhaal naar een uitgever had gestuurd zodner mij dat te vertellen. Kreeg ik opeens een brief + manuscript dat mijn boek zou worden uitgeven! Ik helemaal blij.

    Het was pas in het tweede uur van mijn blokuur biologie die ik op maandag heb, dat ik me realiseerde dat het maar een droom was :S:P

    Och daar kan ik hele verhalen over vertellen :P

    Laatst droomde ik dat een vriendin van mij mijn verhaal naar een uitgever had gestuurd zodner mij dat te vertellen. Kreeg ik opeens een brief + manuscript dat mijn boek zou worden uitgeven! Ik helemaal blij.

    Het was pas in het tweede uur van mijn blokuur biologie die ik op maandag heb, dat ik me realiseerde dat het maar een droom was :S:P


    Whaha,
    Bij mij kan het dagen duren ><


    -

    In grote lijnen ben ik het met je eens. Maar toen mijn opa en oma overleden had ik de nacht ervoor van hun begrafenis gedroomd, dat vind/vond ik wel creepy.


    I am an idiot, I move.