• Dromen zijn niet echt. En soms is dat balen. Vooral als je droomt dat je met de mooiste jongen van de school een relatie hebt. Of als je droomt over je idool. Vaak, als ik wakker ben, moet ik eventjes weer het verschil tussen de realiteit en mijn droom zoeken, het lijkt zo echt dat ik dan verstrooid ben. Who has the same?


    -

    Ik heb altijd dat als ik aan iets terug denk, dat ik denk; Heb ik dat nou gedroomd of was dat echt? ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Slaat dit op mijn topic?


    Music is the new sex

    Yeah sommige dromen zijn stom --'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Heb ik altijd, mijn dromen zijn altijd heel echt. Maar ik droom nooit over artiesten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik was vanmorgen echt in de war door mijn droom. Ja, ik heb dat ook wel soms. (: En spijtig eigenlijk dat dromen niet altijd echt kunnen zijn. >_<
    Mij zeggen ze wel altijd dat wat je droomt, dat je dat wilt in je onbewuste. Maar dat geloof ik toch niet altijd. :}

    Slaat dit op mijn topic?

    Misschien is ze geïnspireerd door jouw topic. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Misschien is ze geïnspireerd door jouw topic. (:

    Kan ookx'd


    Music is the new sex

    Slaat dit op mijn topic?


    Hmm, ik ben erdoor geïnspireerd ^^.


    -

    (...)

    Hmm, ik ben erdoor geïnspireerd ^^.

    Goed geantwoordx'D


    Music is the new sex

    (...)
    Goed geantwoordx'D

    Hhie, I know.


    -

    mijn BF zegt dat Somige Dromen je toekomst zijn!o.0

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mijn BF zegt dat Sommige Dromen je toekomst zijn!o.0

    xX


    Yeaj, dat ze dan maar snel waarkomen ö


    -

    (...)

    Yeaj, dat ze dan maar snel waarkomen ö


    idd! want ik had zo'n mooie (maar vage) droom.. Maar ik zo; dat kan toch nooit. en ze zei dan zo; Het gaat wel om de hoofdpersonen hé!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mijn BF zegt dat Somige Dromen je toekomst zijn!o.0

    xX

    Dat is waar. Sommige dromen komen uit. Zolang je er zelf maar in gelooft en er ook wat voor doet. Het komt je niet aanwaaien. Realiseer dat wel.


    Music is the new sex

    (...)
    Dat is waar. Sommige dromen komen uit. Zolang je er zelf maar in gelooft en er ook wat voor doet. Het komt je niet aanwaaien. Realiseer dat wel.


    Ik dacht altijd dat dat onzin was ><.


    -