• Ik moet altijd lachen, als ik dit lees. Iemand maakt een topic, en vraagt om een mening, maar zo gouw je mening niet ngoed is, of je bent er niet mee eens. Willen ze je commentaar niet hebben. DAmn, hoe ingewikkeld.

Ik vraag niet om jou commentaar, ik geef alleen mijn mening.

Damn ik geef ook mijn mening in mijn commentaar dat mag ik dan toch ook..?

x3

'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

Je hebt inderdaat gelijk. Mijn zus kreeg áltijd als ze d'r mening zei pb's van: Kutkind! Ik heb je focking comments niet gevraagd! En omdat ze erop inging mag ze nu een paar dage zonder Quizlet doen.

Dan had jouw zus twee keer moeten nadenken voor ze erop reageerde. Ze had die PB's moeten melden en het aan ons over moeten laten in plaats van op de mods te gaan schelden als ze een waarschuwing kreeg. Dát, heeft haar ban veroorzaakt.
    En dat ze zich kut voelt en dat zo doet tegen mensen is geen excuus. Ze is zich er bewust van dat ze dat schrijft, dus moet ze de consequenties ook maar aanvaarden.

Bored.

Je hebt gelijk (:

Je hebt gelijk

Life is hard and then we die

Ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk. (: En tsja, dat moet men maar accepteren.
    En je hebt gelijk!

Ieder heeft zijn eigen mening natuurlijk. (: En tsja, dat moet men maar accepteren.
    En je hebt gelijk!

Het is alleen zo jammer dat veel mensen die woorden niet in hun woordenschat lijken te hebben.

Bored.