• Ik bedacht me opeens wat xD :

    twee vrienden van mij hadden dus een dode muis gevonden en die hadden we Olaf genoemd xD en toen hadden we dus R.I.P olaf in onze msn naam staan en toen werden we door iedereen gecondoleerd omdat ze dachten dat een famillielid dood was x_x kon ik weer uitgaan leggen dat het om een dode muis ging xD


    We can only learn to love by loving.

    whaaa x]
    Wij hadden R.I.P Jan Smith in onze naam gezet, mensen gingen het overnemen, en gingen serieus vragen of hij dood was x]


    Your make-up is terrible

    Ghehe.

    Blij.

    whaaa x]
    Wij hadden R.I.P Jan Smith in onze naam gezet, mensen gingen het overnemen, en gingen serieus vragen of hij dood was x]


    Omg dat is grappig xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik bedacht me opeens wat xD :
    twee vrienden van mij hadden dus een dode muis gevonden en die hadden we Olaf genoemd xD en toen hadden we dus R.I.P olaf in onze msn naam staan en toen werden we door iedereen gecondoleerd omdat ze dachten dat een famillielid dood was x_x kon ik weer uitgaan leggen dat het om een dode muis ging xD

    xD Ghehehee ...

    whaaa x]
    Wij hadden R.I.P Jan Smith in onze naam gezet, mensen gingen het overnemen, en gingen serieus vragen of hij dood was x]

    Da's gemeen! Ö xD


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    OMG :'D

    Eva (Previous) had een box met vissen. En we waren 's nachts rond 3/4 uur aan het smsen, en ze smste over één vis. En ik vroeg hoe hij heette. En ze typte naamloos in, maar aangezien ze T9 op had staan kwam daar Naamlomp uit, omdat hij het woord naamloos niet kende. En sindsdien noemde we die vis Naamlomp. Maar een paar weken geleden overleed hij, en toen hebben ik en Eva dat ook in onze msn naam gezet.

    Ik heb er zelfs een quiz over gemaakt.
    http://www.quizlet.nl/quiz/183118/rip-naamlomp/


    rules don't stop me

    Ghehe.. x]


    A. ikmisje.

    Ghehe x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Dat vind ik best wel grappig :'D.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.