• Wórtel is zó niet cool.
    Ja, weer een topic over dat fcukmens van een Nederlandse vervangleerkracht.
    Voor gedichtendag moesten we dus een gedichtje meebrengen, vandaag. Inderdaad, een dag te laat. Maar mevrouw Wórtel was gedichtendag gewoon vergeten.
    Toen zei ze maar dat iedereen vandaag een gedicht moest meebrengen en voordragen. Dit stond dan op punten. Als je zelf een gedicht schreef, kreeg je natuurlijk meer punten.
    Wat doe ik? Een gedicht schrijven. In het Néderlands, iets wat ik normaal nooit doe, maar speciaal voor school wilde ik het wel eens doen.
    Vandaag las ik het gedicht dus in de klas. Maar mevrouwtje geloofde niet dat ik het zelf geschreven had. Daar gingen mijn punten. Want natuurlijk vond ze het niet kunnen dat ik 'loog', en daarom kreeg ik een 0.
    Ik zal nog eens mijn best doen.
    Dankjewel.


    Ze gaat eraan, ik zweer het jullie.

    Wat de neuk.. ok, ergens is het wel een compliment, maar wtf, wat een bitch dat ze je niet gelooft :S


    Life is hard and then we die

    Wtf? Wat een bitch. >_<
    Ik zou daarvoor naar iemand toe stappen ofzo hoor, het er zekers niet bij laten zitten. =o

    Omg, dat is écht zo dom! ö. Erachteraan! Ga naar iemand toe die je kan helpen. Ouders, mentor, deelschoolleider, vriendinnen? Dit kan ze dus echt niet menen. Anders ga ik wel naar haar toe. :'D. Nee serieus, ik haat dat mens nu al. =='


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.