• Is de leraar er niet, dat vind ik altijd zo kut. Ik dus vet goed voor engels leren, komt die gast niet opdagen. Damn, dat hij maar niet gaat denken dat ik hem de volgende les ga maken, want dan denken ze dat ook nog ook.

    Dat is toch oneerlijk?

    x33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Heel oneerlijk ja.

    Dat had ik ook -.-

    Kijk wij begrijpen elkaar!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zal mij nooit overkomen,, Zo vaak leer ik namelijk niet.. x']
    Maar inderdaat oneerlijk.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Kijk wij begrijpen elkaar!


    Helemaal x']

    Heel irritant.
    Heb ik ook wel eens. Leer ik eens goed, komt niemand of gaan ze gewoon les gaan geven --"


    Listen to what we're not saying..

    Heel irritant.
    Heb ik ook wel eens. Leer ik eens goed, komt niemand of gaan ze gewoon les gaan geven --"


    Dat lesgeven is gewoon stom ofzo -.-

    OF ze zeggen dat je moet leren omdat ze hoogstwaarschijnlijk een overhoring gaan doen, en dat je dan ZEKER MOET leren, en dan geven ze dus geen overhoring -.-

    Nog nooit gehad xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    tja.. kweet wat je bedoelt^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    (...)

    Dat lesgeven is gewoon stom ofzo -.-

    OF ze zeggen dat je moet leren omdat ze hoogstwaarschijnlijk een overhoring gaan doen, en dat je dan ZEKER MOET leren, en dan geven ze dus geen overhoring -.-



    Dat zeggen ze bij ons zo vaak. Maar meestal leer ik het toch niet :Y) Maar soms, dus wel en dan vragen ze niets --"


    Listen to what we're not saying..

    (...)


    Dat zeggen ze bij ons zo vaak. Maar meestal leer ik het toch niet :Y) Maar soms, dus wel en dan vragen ze niets --"


    En als ik dan NIET leer, vragen ze wel iets. weetjewel.

    DAT HEET NOU ONEERLIJK -.-

    Dat heb ik nou vaak.Dan zeggen die leerkrachten dat ze zeker een grote overhoring doen of dat het een herhalingstest is zijn ze ziek of doen ze die gewoon niet >< en dan leer ik niet geven ze de test wel.
    Of onverwachte testen daar wordt ik nou boos van want daar buis ik altijd op.


    The soul needs autumn.

    (...)

    En als ik dan NIET leer, vragen ze wel iets. weetjewel.

    DAT HEET NOU ONEERLIJK -.-



    Jepp, dat is idd oneerlijk.
    Bij ons doen ze dat niet (toch niet vaak), want wij zitten fel achter op de andere klassen bij alle vakken x'D


    Listen to what we're not saying..

    (...)


    Jepp, dat is idd oneerlijk.
    Bij ons doen ze dat niet (toch niet vaak), want wij zitten fel achter op de andere klassen bij alle vakken x'D


    Bij ons wel. want ze willen ons pesten ofzo.

    Maar ik ga -.- Doeg.

    (...)

    Bij ons wel. want ze willen ons pesten ofzo.

    Maar ik ga -.- Doeg.



    Als we dan eens een overhoring krijgen is ie altijd heel moeilijk --" Pestkoppen zijn het =p

    Bye .


    Listen to what we're not saying..

    ik ken het, zwaar naaiend. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.