• Hallo, lekkeredingen.
    Ik heb dus wat opgemerkt, en ik zal niet onkennen dat ik het soms ook doe. Kijk is in een van die 'Geef een cijfer aan..' Als ze die persoon kennen, is het altijd een hoger cijfer en als die persoon van die persoon ook een hoog cijfer heeft gekregen krijgt die gene ook een hoger cijfer. Snappen jullie?
    Dummiepants zei op 29 jan 2009 - 20:57:
    Ze durven hun mening gewoon niet zeggen. En als je dat dan wel doet en je geeft een redelijk laag cijfer, krijg je ook een laag cijfer. Waarschijnlijk omdat die ene dan waarschijnlijk denkt dat je je te goed voelt.
    Zielig ..

    Nja had ik al lang door, maar dat zal iedereen ook wel doen denk ik!:P
    Van je vrienden kan je niet zo meteen zeggen dat ze iets slechts hebben ofzo, en aangezien zij je vrienden zijn, zal je ze altijd wel wat beter vinden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Vriendjespolitiek!:Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vriendjespolitiek!:Y)

    Eigenlijk wel jah :'P
    Maarjah, je kan ze het niet kwalijk nemen ook niet :'P


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ze durven hun mening gewoon niet zeggen. En als je dat dan wel doet en je geeft een redelijk laag cijfer, krijg je ook een laag cijfer. Waarschijnlijk omdat die ene dan waarschijnlijk denkt dat je je te goed voelt.
    Zielig ..


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Ze durven hun mening gewoon niet zeggen. En als je dat dan wel doet en je geeft een redelijk laag cijfer, krijg je ook een laag cijfer. Waarschijnlijk omdat die ene dan waarschijnlijk denkt dat je je te goed voelt.
    Zielig ..

    Mee eens!

    Vriendjespolitiek!:Y)


    Ja, hallo, het is Quizlet? I mean. :')


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    (...)

    Ja, hallo, het is Quizlet? I mean. :')


    Nou, dan bestaat Q. uit vriendjespolitiek zeker? :'D iDunno, iedereen doet er hier aan iGuess..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Natuurlyk is het zielig. Je moet eerlyk kunnen zyn tegen je vrienden, anders ben je geen echte vriendin. Je moet eerlyk je mening kunnen zeggen tegen friends. Kun je dat niet, omdat ze je dan terugpakken(laagcyfergeven) dan is de vriendschap gewoon niet echt. Je moet eerlyk je mening kunnen geven, &nd vooral jezelf kunnen zyn.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ach, noujaa... zolang wij van elkaar weten dat we het niet doen is er niks aan de hand denk ik!! het kan me ook niet zoveel schelen.. als die mensen dat doen is het hun eigen keuze. toch? nja, je moet je er niet zoveel van aantrekken.
    X.


    Als je maar een ananas hebt..