• Misschien herinneren sommige mensen hier nog mijn vorige topic over dat ik een middag na moest komen omdat ik 3 onvoldoendes voor inzet had?
    Nou,
    het blijkt dus dat ik nu een hele periode na moet komen.
    Ik ben de enige in de klas (op Niels na dan), die na moet blijven. Terwijl mijn vriendinnen even kut doen in de lessen.
    Kortom,
    iedere leraar/lerares haat me :'D.

Wie moet er nog meer nablijven >

I recycle my thoughts.

Ik. váaaaaaaak. (= Ben al 1 keer geschrorst voor een dag, omdat ik er uit was gestuurd. en toen 10x en toen was het doegdoeg school, for one day (a)

Een hele periode vanwege 3 onvoldoendes? Jezus.
    Ikzelf moest 1 keer nablijven.

No growth of the heart is ever a waste

Ik elke vrijdag, 1e uur :'3

I don't need words to feel those lips.

Ik elke vrijdag, 1e uur :'3

Dat is meer voorblijven, toch?

rules don't stop me

Nooit 0:]

Nee, ik ben gewoon een heilig boontje. Ik heb in 2 jaar nog nooit hoeven nablijven ;D

SimplePlanLove<3

Alle leraren haten groep 8A. Mijn klas dus.
    Door de leraar die ons niet aankan.

-

hahnee. ik ben veel te braaf om na te moeten blijven. ik moet alleen maar briefjes halen en buiten gaan zitten. :Y) ohja. ik word ook altijd gewaarschuwd zonder consequenties. (:

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

Ik móést eigelyk na blyven voor Wiskunde :Y)(3 uurtjes)
    Like, de hele klas zat te klieren en ik vroeg dus uitleg,aan myn BF, omdat ik het hoofdstuk niet snapte. En toen riep hy(leraar) plots: 'AMIR, NABLYVEN' en eerst hadden ik & de rest eerst zo iets van 'Wtf? Wie is nou weer Amir?' En toen zei ik dus 'O ja, fuck dat ben ik'
    Maar look, toen zei ik dus tegen my pa dat ik na moest blyven en myn pa vroeg van wie ik dat moest en toen zei ik dat dat van myn wiskundeleraar moest. En toen schreef myn pa een briefje dat ik niet kon nablyven omdat ik naar de fysio moest. En nou hoef ik niet na te blyven :Y)

Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

Ik heb nog nooit moeten nablijven. :')

Maar voor je bij ons moet nablijven, moet je eerst 3 keer straf hebben gehad. Maar daar kom je gemakkelijk aan. Ze geven bij ons echt voor alles straf. Daarom zit op woensdagnamiddag de halve studiezaal vol met mensen die moeten nablijven :Y)

Listen to what we're not saying..

Ik heb nog nooit moeten nablijven :Y)
    Alleen als ik nog één keer te laat ben moet ik wel nablijven x.x'

ik heb nog nooit moeten nablijven omdat ik meestal vrij beleefd ben,en ook niet rook ofzo op school x'D

xx

everybody needs a song.

Ik zorg er altijd voor dat ze boos worden, maar ze durven mij nooit weg te sturen x'D

Wakaranai mondai ga grisugite >.>

ik moet 24 uur nablijven voor 12 uur spijbelen.
    daar ben ik nog wel even mee bezig dus.
    :Y)

ik hoef nooit na te blijven,..als ik te laat kom zeg ik gewoon dat de trein vertraging had, en in de kals is iedereen druk bij ons en ik ben eigelijk tegenover leraren best een schijnheilig kut kindxD de hele tijd die leeraar uitdagen en als ze dn helemaal uitflippen heel lief en stil gaan werken:P

Ik ben eigenlijk best braaf over het algemeen. :]

-