• Ja het kan ik ben er het bewijs van.
    Ik ben zo pist, in de kerstvakantie heb ik de griep al gehad en nu heb ik hem weer, oneerlijk zou je zo zeggen ><


    *He's the one.

    Kijk, dat zuigt pas. I know what you're going through. Beterschap!


    No growth of the heart is ever a waste

    Indeed, echt de vorige keer was het wel erger, maar nu heb ik een hele dag lessen gemist ><


    *He's the one.

    Ziek zijn is niet leuk,,,,ik ben nu ook ziek thuis =.=''.Naja veel beterschap aan jou (flower)
    en snel beter worden dn he;)

    xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Indeed maar eigenlijk vind ik het niet zo erg nu heb ik een verlengd weekend wnt morgen is het geen school, maar ik moet alles wel gaan inhalen ><
    Jij ook beterschap..


    *He's the one.

    jah ik ben nu een week thuis en maandag hebben we vrij dus ik heb wel langer weekend(hoera)
    maar als ik weer op school kom dn heb ik zeker weten veel hw ( huiswerk) en veel toetsen die ik moet inhalen....

    maar bedankt :D


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Beterschap.
    Ik had eerst ook 14 weken de griep, ben naar de dokter moeten gaan enzo
    En veel kún je er niet tegen doen; behalve rusten; veel vitamines eten enzo..
    En dit is de ergste griep in 12 jaar. (Is trots dat ze óóit eens de krant heeft gelezen)

    ja ik weet het, het zuigt ><


    *He's the one.

    Beterschap.
    Ik had eerst ook 14 weken de griep, ben naar de dokter moeten gaan enzo
    En veel kún je er niet tegen doen; behalve rusten; veel vitamines eten enzo..
    En dit is de ergste griep in 12 jaar. (Is trots dat ze óóit eens de krant heeft gelezen)

    Toen ik ziek thuis was besloot ik uit verveling ook eens de krant te lezen. "Griepepidemie Nederland". Kwam niet meer bij van het lachen, tenminste voor zover ik het kon want mn keel zat dicht van de slijm =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is erg Ö
    Ik had 1 week de griep, was ik vrijdag weer naar school gegaan..
    Werd ik zondag wakker met een neusholte ontsetking, kon ik weer een week thuis zijn.. >.<


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Beter letten op wat je eet?
    Maar anyways, beterschap

    Lullig :L Wss hebben mensen in je omgeving je aangestoken of iets. Want het heerst x_x



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: we gaan geen reclame maken voor eigen topic dankjewel.)


    blablabla

    Zielepootje,
    wordt maar snel beter hoor dan kan je weer lekker in de saaie lessen gaan zitten naast een persoon die je totaal niet moet en die je een hele tijd lastig valt >< Oké mijn dag was dus niet leuk.
    Maar wordt maar snel beter
    (flower)


    The soul needs autumn.

    offtopic
    & beterschap

    Waarom si dit nauw weer Offtopic ><


    *He's the one.

    Omdat alle topics over ziek zijn, offtopic zijn :)