• heey,,
    voor levensbeschouwing moet ik spueuken opschijven maar ik kan er geen vinde.dus als je er een weet help me dan ff
    dankje
    xx


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wat voor spreuken? Toverspreuken?


    blame the bully.

    Wat voor spreuken? Toverspreuken?

    nee levensspreuken


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Wat voor spreuken? Toverspreuken?

    -licht dubbel-
    in dat geval is iets als..

    [SIMSALABIMBABOEM....... Shit je bent nog steeds even lelijk! (zip)], wel wat?^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Wie niet gelukkig is met niets is niet gelukkig met alles.

    The fool wants to rule the world. The wise takes care of his body.
    Lao Zi

    Mensen treuren als ze zien dat één deur dicht zit, zonder te zien dat er een andere openstaat.
    Bob Marley

    Quality only happens when you care enough to do your best.

    Als mensen je kwaad doen is dat hun probleem.
    Jezus (vrije vertaling)

    Zoek altijd naar het puur maken van je geest. Zoek altijd naar evenwicht tussen je geest en je acties. Dat is alles.
    Mahatma Gandhi

    Lord, grant me chastity and continence. But not yet.
    Augustinus

    Als je kijkt waar mensen naar zoeken is dat vaak geld en waardering. Maar hoe meer je hebt, hoe meer je wil hebben. En als je zoekt naar waardering maak je je totaal afhankelijk van de ander.
    Baruch de Spinoza

    Als je je ergens zorgen over maakt en je kan er niets aan veranderen, waarom maak je je dan zorgen? Je kan er toch niets aan veranderen.

    Als je je ergens zorgen over maakt en je kan het veranderen, waarom maak je je dan zorgen? Je kan het toch veranderen?

    De weg naar ongelukkigheid is te proberen jezelf gelukkig te maken. De weg naar geluk is te proberen anderen gelukkig te maken.

    Hate the sin, not the sinner.

    Als je ergens onder lijdt, stel je dan al die mensen voor die onder iets dergelijks lijden. Verbeeld je dan dat je al hun lijden op je neemt. Dan verdwijnt je eigen lijden.


    Zit daar wat tussen?


    blame the bully.

    (...)

    Zit daar wat tussen?

    dat is presies wat ik zoch dankje(K)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥