• Hallo<3
    Nou kijk: Veel mensen weten ondertussen wel al wat er zich vrijdag avond in Dendermond in de provincie Oost-Vlaanderen in België afspeelde. En iedereen die dat weet, weet ook dat het gewoon verschrikkelijk is. En dat weet ik zelf ook. Dendermonde is helemaal niet ver van waar ik woon, amper 15 kilometer en ik heb even iemand nodig om tegen te praten over wát er gebeurt is. Mijn hart luchten over hoe ik er over denk en wát het met me doet. Jhaa, ik zit er mee in ik heeft ook een hart al denken sommige mensen van niet. Het ligt me nauw omdat nog maar nét is er die jongen van mijn school dood, nu gaat die koelbloedige moordenaar onschuldige kleine kindjes vermoorden. Ik vind het zó laf en zwak en alles wat slecht is dat hij zoiets doet bij de kleinste en kwetsbaarste! Maar terug naar mijn ding: Ik heb dus iemand nodig om erover te praten awnt ik zit er erg mee en nog van die dingenn. Verklaar me voor gek; Ik droom er zelfs over. Maar wacht! Die iemand die met mij hierover wil praten moet dit inhouden omdat ik niet met iemand wil praten die er niets over weet.
    -Hij/zij moet er dus uiteraard over weten en moet ook weten wát en hoe het is gebeurt.
    -Ze/hij mag niet lachen als ik dingen zeg wat totale waanzin voor sommige zijn.
    -Moet hier ook laten weten dat hij/zij er écht iets over weet want elke zot kan tegen mij zeggen dat ie er iets over weet maar zelfs nog nooit van dat drama gehoord te hebben.

    Dankje alvast <3

    Ik wil wel met je praten. Ik zit er zelf ook heel erg mee. We hebben veel kleine kindjes in de familie en het maakt me soms ook bang. Ookal weet ik dat ie nu in de gevangenis zit. Weet dat je dus altijd een pb'tje fzo mag sturen
    x33.


    Listen to what we're not saying..

    Tsja.. ik ben een vrij goed luisterend oor maar weet er het fijne niet van.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou best met je willen praten, ik heb het in de krant gelezen wat er is gebeurd. Maar ik heb niet zo'n gave waardoor jeje beter gaat voelen ofso $:


    -

    -EDIT-
    Die gene die erover willen praten, stuur dan een pb'tje ofsoo x)

    Ik wil ook wel met je praten hoowr. Geen probleem. Het is gewoon gruwelijk wat die man met die kinderen en die opvoeders heeft gedaan. Gelukkig zit hij opgesloten, maar hij is echt neit meer gewoon. Niets willen zeggen, niets willen eten, lachen als ze hem naar motieven vragen enzo --" Gewoon schandalig. Dus je moet me maar iets laten weten meis als je wil praten. (er is nu trouwens juist iets over een debat over het geval in dendermonde op de tv) x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik.
    Ik heb bijna alle kranten gelezen en het is 1 van de eerste keren dat ik geïntereseerd in nieuws ben.Ik wil je best helpen hoor.
    <3

    @Aurelia:
    Nou, er is dus een gast die bij een jongen die ik goed kende in de klas zat, maar dat terzijde en die jongen, Kim De Gelder heeft vrijdagavond 2 kinderen vermoord door messteken en 1 verzogster van 'Fabeltjesland' waar die opvang voor de kinderen dus was en heeft ook zomaar in het rond zitten zwaaien met het mes waarmee hij die kinderen doodde en zwaar verwonde. Neem anders een kijkje als je het echt tot in de details wilt weten op: het laatste nieuws.be ofsoo.

    Je weet me te vinden =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik zou wel met je willen praten, want ik wil áltijd naar mensen luisteren. Hoe ze zich voelen, wat er in hun omgaat. Hoe zij de dingen zien.
    Jammer, dat ik het fijne er niet van weet... <3

    het ligt ook niet zo ver van mijn deur, en ik vind het net als jij verschrikkelijk

    Hunzz, je mag natuurlijk ook met mij praten je kan altijd bij mij terrecht<3.
    Ik heb ook iemand nodig om tegen te praten want als ik tegen mijn zus begin dan begint ze bijna te huilen omdat wij ook een klein zusje hebben van 2 jaar.
    x.x''


    I found myself in Wonderland.

    En toen had ik twee theorieën die ik ook naar andere in een PB heb gestuurd. Wat denken jullie van mijn ideeën? Over waarom hij die moorden op zijn geweten had.
    1) Vroeger werd hij altijd alleen gelaten, hij had nooit vrienden, niemand keek naar hem om. Hij kreeg de aandacht niet die hij verdiende. Nù was zijn tijd gekomen om wraak te krijgen. De aandacht die hij áltijd niet gekregen heeft maar wél verdienden. Omdat hij anders was kreeg hij geen aandacht, hij was altijd nogal Gothic. Daardoor gingen mensen hem raar vinden. Het uur van Kim De Gelders wraak was vrijdag aangebroken. Iedereen zou hem kennen, niemand zou nog vragen: 'Kim de Gelder? Is dat een nieuw soort dier?' Iedereen zal hem kennen, door die ene daad die hij deed. Hij kreeg eindelijk de aandacht die hij nooit gekregen had.
    2) Het komt een beetje op hetzelfde neer ongeveer als hierboven maar is tóch nog anders. Hij, Kim De Gelder, de bloeddorstige moordenaar van de kinderen dook op. Álles ging goed als gepland. Niets ging mis. Hij haatte het. Hij mocht zijn kinderen niet meer zien. Eén jaar geleden had hij een pracht van een kind op de wereld gezet, op zijn negentienjaar met zijn vriendin. Maar zijn vriendin ging weg. Weg van hem. Hij mocht zijn kind niet meer zien. Het kind dat dankzij hem ook tot leven is gekomen. Hij begon zó door te draaien dat hij álle kinderen slecht vond. Álle kleine kinderen moesten eraan, hij moest álle kleine kinderen vergeten. Dood, dat was de enige weg hoe hij ze kon vergeten. Álle kleintjes moesten dood. Het was hem bij twee onder hen gelukt. Kim was gek, doorgedraait door het feit dat hij zijn bloedeigen kind niet mocht zien. Hij kon het niet meer aan.

    Dit zijn mijn theorieën erover. Ik weet niet, maar ik denk dat het ongeveer zo in één van de twee wel zal zitten.
    <3

    Ik wil wel met je praten ^^
    Ik weet erover, en ik zou je zeker niet uitlachen <3

    xxo<3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja dat denk ik ook Anneliesj.


    I found myself in Wonderland.

    Het vieste eraan is: Hij was verkleed, of had zich geschminkt als The Joker van in Batman die Heath Ledger speelde. Mijn zus merkte op, slim als ze is: Als je Gelder een paar letter verwisselt staat er Legder de familienaam van Heath Legder, die The Joker speelde waarin Kim was geschminkt. Vies niet?