• Dat vraag ik me dus af. Want ik heb echt verschikkelijke last van mijn kaak. Echt niet normaal, serieus. Ik heb een tijd geleden dus me gezicht gekneust, en daardoor was mijn kaak ook zwaar gekneust [kon meer dan een week niet eten enzo], maar het is nu nog niet over. We hebben al foto's laten maken, en het is niet gebroken enzo, maar die foto's zijn ook al zo'n 2 maanden geleden. Het kan niet gebroken zijn, tenzij ik me hoofd heel erg hard gestoten heb, maar dat is niet zo. Ik bedoel, abnormaal toch?

    Heeft iemand daar ook last van [gehad]?
    of weet iemand wat het is?


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik heb heel vaak pijn zonder reden.
    zoals ook nu. ik heb zelfs een blauwe plek zonder me gestoten te hebben... x'D Maar daar ben ik polio voor. je gezicht gekneusd? Had je een dikke faceplant gemaakt ofzeu? x'D Maarja. K denk dat t gewoon is, omdat je je kaak weer beweegt en shit, en dan gaat t weer pijn doen, wennen aan dat t weer beweegt ofzeu


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik heb heel vaak pijn zonder reden.
    zoals ook nu. ik heb zelfs een blauwe plek zonder me gestoten te hebben... x'D Maar daar ben ik polio voor. je gezicht gekneusd? Had je een dikke faceplant gemaakt ofzeu? x'D Maarja. K denk dat t gewoon is, omdat je je kaak weer beweegt en shit, en dan gaat t weer pijn doen, wennen aan dat t weer beweegt ofzeu


    Iemand is op mijn hoofd gevallen tijdens judo met gym :'] Meteen zwaar gekneust hoofd. Maar dat is aan het begin van het schooljaar gebeurd, laten we zeggen... eind november, begin december. Oja, net voor sinterklaas, ik kon geen pepernoten eten. >< Maar dat is toch abnormaal, na meer dan een maand nog niet volledig kunnen eten?


    Underdog, just look at the mess you made.

    ohmygod! iemand op je hoofd? ö damn was het een dik kind? x'D
    iig sterkte! <3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ohmygod! iemand op je hoofd? ö damn was het een dik kind? x'D
    iig sterkte! <3


    Oeh, offtopic ><

    Ja.. nouja, wat je dik wil noemen 0:]
    Ik haat dat kind, en niet doordat ze op m'n hoofd is gevallen :']
    Het deed pijn.. heel erg pijn, maar dat doet het ook als iemand aan je hoofd trekt ><
    dankje <3


    Underdog, just look at the mess you made.