• Ik praat nu met zo'n gooische R zo'n kak R en ik kom er niet van af x_x ik heb het mezelf aangeleerd gisteren om de vriend vnmijn broer te pestten en vandaag heb ik er ook de hele tijd mee gepraat en nou kan ik niet meer gewoon pratne X_x en ik vind het soo irritant x_x


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    PLAT PRATEN =3
    whoops sorry xd ik kan gronings:Y) en dan klinkt vet vaag [a] maar tis heel simpel. ik heb dat mezelf aangeleerd xd ik slik heelvaak de e in. zoals zitt'n enzo maar toen Rachel hier was, praatte ik gwn NL hoor(A)

    woehoe das kei sexy :'D maar ik moet normaal blijven praten anders ken ik der nie meer mee stoppe!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ^^dude jullie moeten gwoon allemaal twents praten das pas grappig xP [/lieft twentsheid] mag je met lange OOO's praten net als ilse de langee x-x


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    woehoe das kei sexy :'D maar ik moet normaal blijven praten anders ken ik der nie meer mee stoppe!

    ik mag het ook niet van mijn ouders maar ik doe het lekker wel xd nu doe ik dat heelvaak op school ;$ en er waren hier een keer kennisen uit limburg en die hadden tegen mijn ouders gezegd dat ik met een hele harde G praat.. wtf dat snap ik niet xd hun praten gewoon met een zachte G xd


    when words fail, music speaks.

    ^^dude jullie moeten gwoon allemaal twents praten das pas grappig xP [/lieft twentsheid] mag je met lange OOO's praten net als ilse de langee x-x

    ooh der zit een meisje bij ons in de klas en die praat ook zo das vet grappig xd die heet ook Hirs van achternaam XD


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ik mag het ook niet van mijn ouders maar ik doe het lekker wel xd nu doe ik dat heelvaak op school ;$ en er waren hier een keer kennisen uit limburg en die hadden tegen mijn ouders gezegd dat ik met een hele harde G praat.. wtf dat snap ik niet xd hun praten gewoon met een zachte G xd

    awh like ik kan ook limburgs praten en zo'n turk/marrokaan nadoen die net nederlands kan xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hahah..xD^^ maar das wel erg..xD

    (...)
    awh like ik kan ook limburgs praten en zo'n turk/marrokaan nadoen die net nederlands kan xd'

    xd heb je gister die theo maasen gezien? die zei zo; ja nou die buitenlanders praten ook zo van blabla. zo moeilijk is het toch niet op NL te praten. puur aandachtrekkerij mensen. puur aandachtrekkerij xd


    when words fail, music speaks.

    (...)
    ooh der zit een meisje bij ons in de klas en die praat ook zo das vet grappig xd die heet ook Hirs van achternaam XD


    xD

    Ik vind dat geweldig

    maar serieus
    uik schijn in het algemeen als ik gewoon praat echt accentloos nederlands te prten xD maar ik vind dat stom xD


    We can only learn to love by loving.

    Waauuw iedereen praat gwn stom x_x ik was ook eens op kamp en toen ik terug kwam was ik limburgs aan het praten door die huppelkutten daar en toen kneep ik mn eigen om het af te leren :') mss helpt dat ? XD


    All was well.

    (...)
    xd heb je gister die theo maasen gezien? die zei zo; ja nou die buitenlanders praten ook zo van blabla. zo moeilijk is het toch niet op NL te praten. puur aandachtrekkerij mensen. puur aandachtrekkerij xd

    omg zwaar sexy maar niet gezien anne-marie was tot na 12 uur bij moi :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heeft xTUBBYTOAST al besloten ? x'd


    All was well.

    Haha x'D


    Listen to what we're not saying..

    whaha zo kan ik niet eens praten :]


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Haha :']
    Dat is zo geniaal. Deed ik vandaag ook maar je hebt gelijk, je moet het niet te lang doen want het blijft er echt in hangen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Een vriendin van mij praat al weken met een erghh (r)

    bijvoorbeeld
    Afronden/afergghronden


    -