• Haleeuw, ik heb dus een leraar, en ik zat te kletsen en hij accepteerde dat dus niet, toen gooide 'ie gewoon een krijtje tegen mijn hoofd! Lekker dan =.=
    Hij had ook al eerder ruzie omdat hij zomaar een meisje in de klas bitch noemde.
    Niet normaal toch?! I hate him.


    Candycorekid.

    naar de mentor gaan of afdelingshoofd en dan dat zeggen, want het mag niet!

    haha...het klinkt hoe je het vertelt wel grappig...maar ik denk dat het niet zo grapppig is.... maar ik snap wel dat je hem haat...

    xx

    Nah ik denk dat ik hem voor deze ene keer maar vergeef, maar hij is wel behoorlijk wat plaatsen gestegen in mijn haatlijst. Hij staat nu op nummer 3.
    (Ja, ik heb heel veel mot op school met docentjes :Y))


    Candycorekid.

    Nah ik denk dat ik hem voor deze ene keer maar vergeef, maar hij is wel behoorlijk wat plaatsen gestegen in mijn haatlijst. Hij staat nu op nummer 3.
    (Ja, ik heb heel veel mot op school met docentjes :Y))


    vermoord hem...:Y)

    (...)

    vermoord hem...:Y)

    Yawn, goed idee :D
    Alleen eerst nummer 1 en 2 va de haatlijst :Y)


    Candycorekid.

    (...)
    Yawn, goed idee :D
    Alleen eerst nummer 1 en 2 va de haatlijst :Y)

    doe dat....lok ze gewoon met zun 3e de leeraren kamer in en dan laat je daar een tijdbom ontploffen...:Y)fso..xD...{3 vliegen in een klap}

    Uhu xD
    Bij nummer een van het lijstje heb ik zowieso al moeite om hem tijdens de les geen knal te verkopen. Ik was gewoon DRIE KEER BIJNA DOOD in zijn stomme achterlijke rotles en hij lachte me uit. En ik overdrijf niet met het dood zijn.


    Candycorekid.

    Uhu xD
    Bij nummer een van het lijstje heb ik zowieso al moeite om hem tijdens de les geen knal te verkopen. Ik was gewoon DRIE KEER BIJNA DOOD in zijn stomme achterlijke rotles en hij lachte me uit. En ik overdrijf niet met het dood zijn.


    dat nam ik al aan..xD

    Ghehe xD nou het lijstje van de bijna dood ervaringen op school. Echt waar gebeurd >.<
    1: Techniek - Ik was aan het boren en zo'n metaal geval begint loeihard te draaien en die is ook loeiheet enzo en die komt met enorme vaart tegen mijn nek. Had helemaal een rooie streep en hij lachen.
    2: Techniek - Proefwerk. Mijn computer crasht. vonken in mijn gezicht. Hij lacht.
    3: Ik knal keihard over een opstapje met mijn hoofd tegen punt van bureau. hij lacht.
    4: Levensbeschouwing - Een krijtje bomaanslag op mijn hoofd.

    O.O


    Candycorekid.

    oeh je hebt hier een topic van gemaakt! dit schreef je namelijk ook in mijn topic. :Y) maar toch vind ik die leraar een dikke aap. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ghehe xD nou het lijstje van de bijna dood ervaringen op school. Echt waar gebeurd >.<
    1: Techniek - Ik was aan het boren en zo'n metaal geval begint loeihard te draaien en die is ook loeiheet enzo en die komt met enorme vaart tegen mijn nek. Had helemaal een rooie streep en hij lachen.
    2: Techniek - Proefwerk. Mijn computer crasht. vonken in mijn gezicht. Hij lacht.
    3: Ik knal keihard over een opstapje met mijn hoofd tegen punt van bureau. hij lacht.
    4: Levensbeschouwing - Een krijtje bomaanslag op mijn hoofd.

    O.O


    ik snap wel dat je ze haaaat!! ik zou ze aanklagen.......:Y) maar ik zou er naar de mentor ofzo mee gaan...ze mogen leerlingen toch niet uitlachen.... toch?

    noujaa....
    x


    4: Levensbeschouwing - Een krijtje bomaanslag op mijn hoofd.

    O.O
    Levensbeschouwing nog wel x'D OMFG dat mag niet van God hoor =| xD

    (...)Levensbeschouwing nog wel x'D OMFG dat mag niet van God hoor =| xD


    haha....

    (...)

    ik snap wel dat je ze haaaat!! ik zou ze aanklagen.......:Y) maar ik zou er naar de mentor ofzo mee gaan...ze mogen leerlingen toch niet uitlachen.... toch?

    noujaa....
    x

    Het was wel stom ja. Maar ik denk dat we ongeveer gelijk staan, want ik ben een haatclub begonnen en in één dag hadden we 16 leden. Gheh lekker voor hem (de techniekvent met 3x uitlachen.)
    Het rotte is; hij woont in dezelfde buurt als mij (ja ik woon in de M-straten buurt en hij ook iets van 5 straten van mij af ö) dus ik kom hem op de fiets altijd tegen dan maak ik expres altijd braakgeluiden xD


    Candycorekid.

    (...)
    Het was wel stom ja. Maar ik denk dat we ongeveer gelijk staan, want ik ben een haatclub begonnen en in één dag hadden we 16 leden. Gheh lekker voor hem (de techniekvent met 3x uitlachen.)
    Het rotte is; hij woont in dezelfde buurt als mij (ja ik woon in de M-straten buurt en hij ook iets van 5 straten van mij af ö) dus ik kom hem op de fiets altijd tegen dan maak ik expres altijd braakgeluiden xD


    das wel kut...maar het is wel grappig van die braak geluiden..xD..teminste zo zie ik het voor me.xD