• Ehm ja, hoi mensen (:
    Dat enge ding van een niveauding doet het niet, omdat ik maar 2 quizlets heb ontworpen, en dat behoort dus tot niveau 2 <.<
    Terwijl ik niveau 5 lid ben ^^
    x.


    ok

    Dat heb ik ook xD

    maar ik had eerst 490 quizzen en die heb ik allemaal haast verwijderd of inactief gesteld.. mis. daarom ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Nee dat klopt niet. Daar komt het niet door.


    Waar dan door?


    -

    (...)

    Dat komt door al die berichten in de 'IK STAAK' topics en verdere spamtopics, of andere topics die verwijderd zijn omdat ze met de staking te maken hadden. :Y)

    I don't think so. Zoveel topics hadden ze daarover nou ook weer niet over gemaakt. Oke, dat neem ik terug, maar er zijn daar niet zoveel reacties op geplaatst. Mijn forumberichtenaantal is ook een stuk verminderd, en ik heb bijna niet gereageerd op topics in die tijd, en al helemaal niet op de 'ik staak' topics.
    x.


    ok

    vreemd o.o
    had je niet eerst veel meer quizzen ontworpen en ze daarna verwijderd?
    dat had ik dus, toen bleef dat niveau ook gewoon staan. ^^'

    vreemd o.o
    had je niet eerst veel meer quizzen ontworpen en ze daarna verwijderd?
    dat had ik dus, toen bleef dat niveau ook gewoon staan. ^^'

    Ja, dat klopt wel. Maar dan moet hij toch gewoon terugspringen op 2 ofzo O.o
    x.


    ok

    (...)
    Ja, dat klopt wel. Maar dan moet hij toch gewoon terugspringen op 2 ofzo O.o
    x.

    blijkbaar niet dus. ;D

    Maf


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    (...)
    I don't think so. Zoveel topics hadden ze daarover nou ook weer niet over gemaakt. Oke, dat neem ik terug, maar er zijn daar niet zoveel reacties op geplaatst. Mijn forumberichtenaantal is ook een stuk verminderd, en ik heb bijna niet gereageerd op topics in die tijd, en al helemaal niet op de 'ik staak' topics.
    x.


    Who the hell cares?


    -

    heb ik ook xd


    when words fail, music speaks.