• Mensen die denken dat ze alles kunnen maken, en niet rekening houden met eenanders gevoelens moeten een deze film zien.

    Odd girl out.

    Vanessa Snyder is een populaire meid op school en is al heel haar leven de beste vriendin van de populairste Stacey Larkin. Stacey blijkt verliefd te zijn op Tony, maar Vanessa is dit ook. Ze probeert dit niet te laten merken wanneer Stacey dit onthuld en probeert de twee te koppelen. Echter, wanneer ze hiervoor op Tony afstapt, bekent hij verliefd te zijn op haar!

    Meeloper Nikki betrapt haar en denkt dat ze aan het flirten is met Tony. Dit vertelt ze door aan Stacey. Al snel beginnen de twee het leven van Vanessa zuur te maken. Ze halen gemene grappen uit, vernederen en kleineren haar, verspreiden roddels en zetten iedereen tegen haar op. Dit komt erg hard aan voor Vanessa en al snel wordt het van kwaad tot erger. Haar leven wordt een levende hel.

    Buitenbeentje Emily probeert haar te steunen, net zoals haar liefhebbende moeder, die hetzelfde had meegemaakt toen zij jong was. Toch lijkt ze niks anders te kunnen doen dan aanzien hoe haar dochter steeds meer gedeprimeerd wordt.

    Zo kan je nog eens zien, dat mensen zich dingen wel heel erg aan kunnen trekken. Het gaat zo erg, dat dit meisje een zelfmoordpoging doet en haar haar afknipt.

    ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik moest huilen toen ik deze film zag. Ik vind het gewoon zo zielig.

    Hij staat helemaal op Youtube, maar dan zonder ondertiteling.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik ga kijken :3

    Wow, die wil ik een keer zien o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    heb net de eerste 10 minuten gezien, echt een mooie film <3


    I am an idiot, I move.

    Wow, die wil ik een keer zien o.o

    part 1. : http://nl.youtube.com/watch?v=rvS-hZNRRuY


    I am an idiot, I move.

    zalig : D


    Some people make the world special just by being in it

    *iisFilmAanHetKyken*


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Wow, die wil ik een keer zien o.o
    ik kijk hem nuuu, op www.watch-movies.net/odd_girl_out/


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Heb ik eens gezien
    Echt een mooie film ^^

    Ik heb hem laatst gezien, echt erg =O


    a figment of your imagination

    ik wil hem niet zien, ik weet nu al dat ik daar niet tegen ga kunnen. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wouw, die is goed.


    blame the bully.

    Die heb ik gezien, die is echt supergoed. <3
    x.


    ok

    Die film is echt 'wow'. Amazing.
    al krijg ik niet écht hoogte van wat die Stacey nou precies wilt.. Maar die Nikki is echt een bitch o.o
    en wat Vanessa op het eind zegt klopt; Stacey is nog erger dan Nikki, van Nikki weet je tenminste wat je kan verwachten..


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb hem gezien, hij is verschrikkelijk goed en realistisch...


    Get back motherfuckerz'

    :'[


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT