• Ja, daar heb ik een idee voor. Ik denk dat het voor op quizlet best wel orgineel is. Ik heb geen idee of er meer van dit verhalen zijn. Zo ja, meldt het dan. Maar ik dacht dus om een autobiografisch* verhaal te maken van mijn leven. Dit zal ik dan in een serie zetten en dat zal ik iets in de richting van: Life of Renée. Naja zoiets, ik wil wten of het een goed/slecht idee is en of je een leuke titel weet.

    *Autobiografisch= Een verhaal over eigenleven door jezelf geschreven.

    Een beetje een zicht op mijn leven: Mijn vader zit in een metal/rock band dus ik ga daar vaak van naar concerten ga geregeld naar meetings. Ben hopeloos verliefd op een jongen en ik maak wel leuke dingen mee en mindere zoals dat mijn oma in de schulden zit en we haar moeten helpen etc.

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nice! zeker doen! (A)


    Famous Niké

    hmm, wel origineel, maar weet niet of veel mensen erdoor aangesproken gaan worden, behalve als je écht een boeiend leven hebt..


    -

    goed idee ;)


    It's not the same without you.

    hmm, wel origineel, maar weet niet of veel mensen erdoor aangesproken gaan worden, behalve als je écht een boeiend leven hebt..

    I agree.


    I recycle my thoughts.

    Ik denk niet dat veel dat gaan lezen, eerlijk gezegd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mmmm opzich mijn leven is best boeiend denk ik xd'
    Maar ja dan doe ik het niet ofzeu.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    hmm, wel origineel, maar weet niet of veel mensen erdoor aangesproken gaan worden, behalve als je écht een boeiend leven hebt..

    Same here ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Same here ^^

    ik heb iets van mijn leven gepost n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    :D, lijkt leuk :)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    oké :']


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Moet je zeker doen:Y)
    en als je leven niet boeiend is, boeie. Er zijn genoeg boeken over kinderen die vet normaal zijn en niet echt bepaald een boeiend leven hebben o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    moet je doen, lijkt me wel gaaf, en als mensen het niet willen lezen, dna dna moeten ze het niet doen, maar het lijkt mij wel leuk dus doen? (:


    I can't see the future with tears in my eyes

    Leuk, ik zal hem dan wel maken :]


    Underdog, just look at the mess you made.

    hmm, wel origineel, maar weet niet of veel mensen erdoor aangesproken gaan worden, behalve als je écht een boeiend leven hebt..


    Indeed.


    -

    Ik maak hem dan wel =]


    I found myself in Wonderland.