Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
Alvast bedankt.
x.
en dat lievelingetje van (sl)uri geller heeft gewonnen >.<
VINCENT FTW!
JA, MET JOUW KAN IK PRATEN. YELLE IS KUT. ZE HAD DE SLECHTSTE ACT, HOE KAN DAT NOU.
GEEF TOE, OOK DIEGENE DIE VINCENT HATEN, ZIJN 2e ACT MET PATTY WAS GE-WEL-DIG!
[VERDOMD BOOS] Sorry hoor komt ze aan met die lompe bowlingbal! VIN HAD MOETEN WINNEN! Hoedan ook, hij blijft toch de nummer 1 voor mij!
Weetje, stiekem ben ik blij dat hij zijn duistere kant weer heeft 8D
(...) JA, MET JOUW KAN IK PRATEN. YELLE IS KUT. ZE HAD DE SLECHTSTE ACT, HOE KAN DAT NOU.
GEEF TOE, OOK DIEGENE DIE VINCENT HATEN, ZIJN 2e ACT MET PATTY WAS GE-WEL-DIG!
zijn 2e act was zeker geweldig! ^^
vooral dat uri die "dader" was
Vincent is gewoon geweldig!
Die eerste act van Vincent deze avond was echt super fake. Met dat druivensap als bloed. C'mon, bloed is veel donkerder. Daar kan je niet zomaar doorheen kijken. Dat van Yelle zou je ook zo kunnen deze avond, met die bowlingbal. De tegel ving de energie van dat ding op. Ik ben op zich niet zo'n voorstander van dit soort programma's, ik vind het alleen wel grappig omdat sommige mensen er zo in op gaan. (':
Die 2e act van vin was idd zwáár komisch, ik dacht eerst dar uri vet kwaad ging worden.
Maar die 1e ect van vin daar praat ik maar niet over, die was gewoon té slecht :'l
De mask (hayachi) Vond ik ook niet zo geweldig, En ik vond Yelle zo en zo de hele tijd al het beste ;x
Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.