• Ik was (alweer) om 11 uur uit dus ik wilde naar OVC (school met coole mensen) gaan, dus ik fietsen en ik ging is voor de verandering (zo zie je maar verandering is slecht voor Welpje) langs de andere kant van het spoor (dat je zeg maar bij Almere buiten aankomt) en ik ging schuilen voor de regen bij de laan der VOC (is een straat) en toen was daar een (hele oude) man en die vroeg of ik een mobieltje had want zijn vrouw was onwel geworden en moest met spoed naar de dokter. Dus ik dat nummer bellen deed die het niet, ander nummer bellen deed het ook niet. Tot overmaat van ramp deed mijn hele mobiel het niet meer (krijg toch morgen een nieuwe) die man was doodsbang dus ik zei dat ik anders wel ff lang het prisma (doktercentrum) zou rijden want daar was die vrouw der doktor. Kom ik aan bij het Prisma helemaal uitgeput omdat ik niet precies wist waar het was het regende en in wind tegen had. 3 x dat verhaal uitleggen omdat er zoon stom raam is en ze me dus niet kon horen moest ik naar boven om het daar weer opnieuw uit te leggen ben ik daar staat er helemaa; geen mevr meijers in de dossier of ik toevallig haar geboortedatum wist (ik WTF ken die hele mensen niet) zij mij raar aankijken >.< ik dus weer herhalen wat die meneer meijers zei en toen bleek dat ze het verkeerde adress hadden ingetypt (ik zij Laan Der VOC 2 en zei dachte dat ik zei Laan Der VOC 102) uiteindelijk moest ik ff wat zitten om bij te komen, zegt die vrouw pak maar een bekertje water (naatuurlijk zijn er geen bekertjes meer) ik bekertje krijgen 3 bekertje drinken nog in een shock zitten en toen na bijna een kwartier ging die doktor met spoed naar die arme vrouw toe

    ik had zoiets van WTF duurd dat lang die vrouw kon wel dood zijn gegaan i die 15 min >.<

    dat was mijn avontuur van vandaag xD ik heb gelukkig geen saai leven.


    You can never wear to much black

    Wow, best schokkend :|

    Dat vond ik dus ook >.< xD


    You can never wear to much black

    Zomk, dat is.. Best wel scary.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42