• Haay leute^^ Ik heb een ideetje voor een nieuwe serie. en ik wou vragen of jullie me konden helpen?
    PS. dit is mijn eerste CB serie:P

    (WeetNogGeenNaam) Is een meisje van 17, niet zomaar een meisje, maar een meisje met bijzondere krachten. Mensen die er vanaf weten naar haar een 'bescherm engel'. een meisje dat door 2 werelden reist. Ze heeft echter geen familie, tenminste niet dat ze weet, op de mensen wereld dan. Maar op de andere wereld, haar echte wereld. word ze gezien als 1 van de vier leiders van een groepje meiden dat op aarde mensen beschermt. Ieder meisje is afgestemd op 1 bepaald persoon. Maar als ze hem beter leert kennen..ze gaat meer om hem geven en kan hem ineens niet meer los laten. Ze word verlieft, en hij op haar.. Kan ze haar geheim aan hem vertellen? en zal hij het begrijpen? En wat vinden de andere 3 meiden ervan.. Maar belanrijker: Kan hij het voor zich houden..


    Goed/ slecht idee?
    Origineel/ niet origineel?
    Naam meisje? :$
    Titel? :P..
    mening:... (A)

    Alvast bedankt (K)


    Life is more than that you eyes can see

    Goed..

    Ik denk, origineel..

    Naam meisje;iDunno

    Ttiel;trevalling between two worlds, my true love is just living in the wrong one!

    mening;euhm is opzich wel een goed idee, persoonlijk vind ik het wel jammer dat het weer op een bekend iemand zal gaan..


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Super mega goed idee!
    ik vind het best origineel.. volgens mij heb ik nog niet eerder zo'n verhaal gelezen.. dacht ik dan xD
    uh... een naam.. Silvia??

    Titel:
    (hij hoort dan in het engels, alleen mijn engelse spelling is niet goed dus vandaar in het nederlands): 4Meiden Met een Missie, eentje word verliefd, Moet ze het verbergen of kan ze eerlijk zijn?

    Mening:

    Het lijkt me een Mega leuk idee en ik hoop dat je er snel een serie van gaat maken want dan zal ik zeker gaan lezen^^
    xD

    xxHoshi:Y)


    I Need To Shot Someone

    trevalling between two worlds, my true love is just living in the wrong one!


    Die vind ik coowl, dankje (K)


    Life is more than that you eyes can see