• Okee...
    Zij is super boos op mijn,, waarom weet ik niet precies. Volgens mij omdat ik een vriend heb en dat ik daar steeds ben in het weekend ben en dat vind ze niet leuk. Ze vindt dat ik haar in de steek laat omdat ik steeds bij hem ben in het weekend. Maar ik heb tegen haar gezegt van ik kan ook een keer niet gaan en met jou afspreken maar dat vond ze weer niet goed O_O. Of ik wil doordeweeks met haar afspreken maar dan kan zij niet ='[.
    Ik zit gewoon hiermee. NU net 10 minuten geleden zegt ze via hyves. Je kunt mij beter vergeten voor altijd.. Net alsof ik de schuldige ben. Nee ik zeg niet van dat zij het schuld is maar ze is gewoon niet duidelijk wat wilt precies. OMG. Wat moet ik doen

    Uitpraten ja dat heeft nut ze ontwijk me steeds.
    Mail? juist dat heeft helemaal geen nut dan wordt nog kwader O_O

    Verder dan haar heb ik niemand meer.
    Jha mijn vriend maar ik kan hem niet bereiken omg ik wordt hier gek van..

    Het is al 3 maanden zoo en ik wil dat het gewoon ophoudt..
    wat moet ik dooehooeenn

    HELP


    Special Love <3

    Aangezien ze niet wil praten moet je het nu zo laten, laat haar even uitrazen. Als ze weer bij zinnen is kun je proberen voor te stellen de ene dag naar haar toe te gaan en de andere dag bij je vriend zijn. Heb ik ook gedaan.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tja weetje, je moest er denk ik eerder aan denken hoe je de tijd gaat plannen met je vriend. Maar ik zou gewoon een keer als surprise naar haar toe gaan en alles uitpraten.

    Kunnen jullie niet wat met zn 3en doen dan ofzo..? Of is dat een dom idee..?


    This is me dying in your arms.

    Ja..misschien kun je haar beter eerst ff met rust laten


    This is me dying in your arms.

    Kunnen jullie niet wat met zn 3en doen dan ofzo..? Of is dat een dom idee..?


    Hebben we ook gedaan. maar ze vind het niet nodig dat ik steeds bij mijn vriend ben en niet bij haar


    Special Love <3