• Helloo scatterds<3
    Nou ik kom even iets vragen i.v.m een licht hartaanval. Hebben sommige dat van jullie soms ook? Nou ik zal even uitleggen wat dat inhoud, zo'n lichte hartaanval: Als je in je bed ligt met je ogen dicht en je droomt dat je in een put valt of ergens vanaf valt en je blijft vallen. Er komt geen einde aan de val en dan opeens schiet je recht, wakker omdat je denkt dat je écht gaat vallen. Wat is dat nou? Dat is dus een lichte hartaanval.
    Hebben sommige onder jullie dat ook, dat ze zo'n lichte hartaanval krijgen? Want ik had het vroeger veel en nu soms ook nog ^-^
    lovells<3

    Nee dat heb ik niet.

    Ik heb wel eens dat ik in bed lig en dat het lijkt alsof je bed ineens in zakt en dat je dan heel erg schrikt zegmaar. Daarna heb je het idee dat je bed anders ligt. Heel raar :S.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    heb dat soms, omdat mijn linkerlongslagader licht vernauwd is (dat er dus minder bloed doorheen stroomt zeg maar) daarom heb ik af en toe hartkloppingen


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    dat heb ik oko wel eens 0.0 heb ik dan een licht hartaanval?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Das een stuiptrekking XD
    En bij mij is da ofwel val ik in een ravijn, ofwel step ik en val ik om o.o
    x'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb dat vaak genoeg in mijn slaap.
    Dan voelt het net alsof ik uit bed val terwijl ik eigenlijk gewoon lig en niet kán vallen.
    Je wil niet weten wat ik meemaak als mijn ogen gesloten zijn.

    Is dat echt een lichte hartaanval?
    Want ik heb het weleens,
    dan lig ik in bed, gewoon te niksen. Lijkt het net alsof de vloer onder mijn voeten wegzakt, terwijl ik lig, ik sta dus niet met mijn voeten op de vloer ofzo, heel raar.


    So far away..

    Dat heb ik echt heel weinig x]


    Your make-up is terrible

    ja, dan slaap je nog niet, maar, ik heb altijd dat ik dan boven op de trap zit, op zo'n tree weetjewel, en dan opeens komt er een harde wint en dan komt er een zwart gat en val ik en dan schrik wakker. En dan tril ik helemaal en dat is niet koel!


    en soms, dan lig ik gewoon te denken, en dan denk ik dat ik val, maar ik lig gewoon, en dan word ik bang, en dat is zo eng, want ik lig gewoon en nja gewoon..
    maar ik wist niet dat dat een lichte hartaanval was Ö


    I can't see the future with tears in my eyes

    Is dat een lichte hartaanval? Woow.. Ja dan heb ik er wel een paar zo gehad xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Oeh dat heb ik wel eens :O


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Mensen, dat is een stuiptrekking!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    TommBoo,
    Niets stuiptrekking! Het is een lichte maar dan ook zéér lichte hartaanval. Ik denk niet at verpleegsters enzoo over zoiets gaan liegen hé?

    DUDE, dat heb ik echt vet vaak. Dan schrik ik me werkelijk dood, en dan word ik wakker zit ik rechtop en mijn hart bonkt dan vet hard.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Bah. Das eng. Heb het nog niet gehad, gelukkig.


    Tanya is de beste.

    Jup, heb ik ook wel eens xd


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.