• Helloo scatterds<3
    Nou ik kom even iets vragen i.v.m een licht hartaanval. Hebben sommige dat van jullie soms ook? Nou ik zal even uitleggen wat dat inhoud, zo'n lichte hartaanval: Als je in je bed ligt met je ogen dicht en je droomt dat je in een put valt of ergens vanaf valt en je blijft vallen. Er komt geen einde aan de val en dan opeens schiet je recht, wakker omdat je denkt dat je écht gaat vallen. Wat is dat nou? Dat is dus een lichte hartaanval.
    Hebben sommige onder jullie dat ook, dat ze zo'n lichte hartaanval krijgen? Want ik had het vroeger veel en nu soms ook nog ^-^
    lovells<3

    OMyGosh!
    Dan heb ik dat ook!
    Da's echt vaag!>.<
    Ben je weer wakker!

    Da's best eng!:$

    X


    everything, in time

    Dat heb ik dus zo vaak, maar ik vál dan ook echt o_O


    Ufcurz..

    Joooh, ik heb da wel is :)


    007

    dat had ik gister nog !!


    ik heb ook wel eens, dat ik van een stoeprand afval en dat ik dan wakker schrik xD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dat heb ik ook soms... Dat is echt freaxx ;S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat heb ik soms.. en als je daar waker sgiet,, doet dat egt pijn! En dat is altijd het enige moment, dat ik egt regtop in me bed sgiet,, best eng! Maar het is zo weer over,, even tot adem komen, en je kan zo weer piite x']
    en dat is niet eens alleen, van in een put vallen, ik droomde laatst, en in die droom dacht ik dus dat ik droomde, en daardoor werd ik er uitgetrokken, en dan lijkt het net, alsof je met een klap in de egte wereld kot, en dat kan pijn doen jha

    Dat heb ik best vaak,
    Dan slaap je half, en dan val ik gewoon serieus. Dan heb ik geen bed meer onder me :|
    Dan duurt het best lang voordat ik me besef dat ik wel een bed onder me heb. xD


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja, dat heb ik soms ook. Soms ook als ik in mijn droom ergens vanaf val, dan schiet ik soms ook zo recht wakker O.o


    Listen to what we're not saying..

    Dat heb ik best vaak,
    Dan slaap je half, en dan val ik gewoon serieus. Dan heb ik geen bed meer onder me :|
    Dan duurt het best lang voordat ik me besef dat ik wel een bed onder me heb. xD



    HAHAHAHAHA !! je bed is weg XD


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dat heb ik best vaak,
    Dan slaap je half, en dan val ik gewoon serieus. Dan heb ik geen bed meer onder me :|
    Dan duurt het best lang voordat ik me besef dat ik wel een bed onder me heb. xD

    Jaa, dát heb ik ook!
    Niet dat ik in een droom val ofzo, of zittend omhoog schiet...


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat heb ik ook heel vaak.
    Ik wist niet dat dat een lichte hartaanval was.


    We're smashing prices!

    een lichte hard aanval? O_O
    dat heb ik dan wel heel vaak x3


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Maar peepz<3 Niet paniekeren, dat wil niet zeggen dat je later als je 40 bent gaat sterven aan zo'n hartaanval. Volgens een vriendin haar moeder die verpleegster is is het ongevaarlijk.

    Omg, ik heb dat ook soms. En ik maar denken dat zo'n dingen maar dromen zijn ô.O ... Maar het is wel vet eng op dat moment, maar op een of andere manier geeft het wel een kick xD!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    dat heeft iedereen wel eens hoor ;)


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.