• Hayhay,,

    Ik wil een nieuwe serie beginnen over TH.
    Tha problem is dat ik niets weet, en ik heb het beloofd aan mijn vriendin dat ik een nieuwe zou beginnen,!!
    weet iemand een idee, dit heb ik al:

    een meisje is de achternicht van B&T Kaulitz..
    maar ik weet niet hoe ze in contact moeten komen weet iemand het??


    Danke.. en mss krijgt die met het beste idee een rol,!


    *He's the one.

    Trouwfeest, begrafenis, familiereunie, verjaardag van het famillielid dat heb verbindt, geboorte,..


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    daar heb ik ook aan gedacht, maar het moet iets origineel zijn,!! ik dacht ook eerst geboorte van een kind van haar zelf, enhzo maar toen geraakte ik er niet meer uit ...


    *He's the one.

    daar heb ik ook aan gedacht, maar het moet iets origineel zijn,!! ik dacht ook eerst geboorte van een kind van haar zelf, enhzo maar toen geraakte ik er niet meer uit ...


    ff Denken..Je kan nemen dat Tom of Bill een kleintje krijgen, en dat ze daar op bezoek komt. En dat ze verliefd wordt op de vader van het kind en dat zorgt dan ook weer voor problemen :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Want die vader wil dan ook zijn vrouw/vriendin niet bedriegen en zo ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    daar heb ik ook aan gedacht, maar het moet iets origineel zijn,!! ik dacht ook eerst geboorte van een kind van haar zelf, enhzo maar toen geraakte ik er niet meer uit ...


    ff Denken..Je kan nemen dat Tom of Bill een kleintje krijgen, en dat ze daar op bezoek komt. En dat ze verliefd wordt op de vader van het kind en dat zorgt dan ook weer voor problemen :D


    dat lijkt me een goed idee,,!!
    ik ga er zo dadelijk een rolverdeling van maken..

    weet jij rollen die van Georg's vriendin heb ik al. als jij er 1 wilt zijn dan ben je welcome!!!


    *He's the one.

    Iemand mag deze topic sluiten van de moderators wnt ik weet het al dankzij catfreakj..
    seffes komen de rolverdelingen...


    *He's the one.