• Oke, ik ken dus een jongen. Maar ik kan eigenlijk niet zeggen dat ik hem ken, want ik ken hem helemaal niet. En toch vind ik hem ontzettend cute, en ik denk de hele dag aan hem. Ik weet inmiddels hoe die heet, en ik welke klas die zit. Maar ik heb geen idee hoe ik met hem in contact kan komen. Ik heb ook geen idee of ik verliefd ben of dat ik hem gewoon leuk vind. Althans dat zeg ik tegen mezelf, want ik wil helemaal niet verliefd zijn! ik was al verliefd op tom kaulitz en dat was genoeg.. Jesus, wat zit ik nu weer te raaskalken. Ik weet het gewoon niet meer!


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    Ik heb precies hetzelfde! ik denk de heel tijd aan een cuté boy maar we kennen elkaar geen eens! Maar ik weet in welke klas die zit en ze naam en de naam van ze beste vriend en ik kan ze fiets uit duizende herkennen en ik weet zo-ie-zo dat ie me knap vind,

    Dat had ik dus ook!
    Maar mijn 'o zo lieve' vriendin heeft met hem gehad, terwijl ze dondersgoed wist hoe erg ik hem leuk vond! Ze zei: 'Sorry, het is mijn fout ik zal het niet meer doen'. En rara, Zaterdag gaanze weer 'chillen'. Stom vander, maarja, ik lul me weer in een verhaal in.
    Uh, bots een keer tegen hem aan en zeg sorry ofzo.?
    of uhm,
    probeer oogcontact te zoeken en lach naar hem!XD
    of ,
    doe net alsof je dronken bent en zeg: 'je bent echt lekker mag k je nummer?'
    x
    veel succesnog;)


    So far away..

    haha ! :X

    sorry , maar besef wel dat je nooit met Tom Kaulitz krijgt, ik wil niet je droom verneuken ofzo , maar het is zo , ik dacht er ook zo over, maar ik heb me er over heen gezet,
    probeer een beetje oogcontact te maken met die jongen , en loop desnoods naar hem toe en maak een praatje : hij bijt niet xD
    of loop in de pauze expres tegen hem aan en zeg dan : Oh sorry ! :P , (dan wacht je op antwoord) dan zeg je : nu we toch praten , ik ben (naam) en dan loop je verder ;)
    Succes (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Dat had ik dus ook!
    Maar mijn 'o zo lieve' vriendin heeft met hem gehad, terwijl ze dondersgoed wist hoe erg ik hem leuk vond! Ze zei: 'Sorry, het is mijn fout ik zal het niet meer doen'. En rara, Zaterdag gaanze weer 'chillen'. Stom vander, maarja, ik lul me weer in een verhaal in.
    Uh, bots een keer tegen hem aan en zeg sorry ofzo.?
    of uhm,
    probeer oogcontact te zoeken en lach naar hem!XD
    of ,
    doe net alsof je dronken bent en zeg: 'je bent echt lekker mag k je nummer?'
    x
    veel succesnog;)


    Hahah, Ik zie er ook echt sexy uit als ik dronken ben;-P
    Goeie tips trouwens..;-)

    Alleen, ik word hier gewoon wanhopig van! En ik denk ook dat ie een vriendin heeft, want hij zegt een meisje steeds gedag, en hij lacht naar haar enzow:(


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    haha ! :X

    sorry , maar besef wel dat je nooit met Tom Kaulitz krijgt, ik wil niet je droom verneuken ofzo , maar het is zo , ik dacht er ook zo over, maar ik heb me er over heen gezet,
    probeer een beetje oogcontact te maken met die jongen , en loop desnoods naar hem toe en maak een praatje : hij bijt niet xD
    of loop in de pauze expres tegen hem aan en zeg dan : Oh sorry ! :P , (dan wacht je op antwoord) dan zeg je : nu we toch praten , ik ben (naam) en dan loop je verder ;)
    Succes (flower)


    Dat bedoel ik juist;) Ik kreeg toch nooit wat met tom, dus alleen dromen was prima. Maar deze jongen zie ik iedere dag in het echt..


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)

    Dat bedoel ik juist;) Ik kreeg toch nooit wat met tom, dus alleen dromen was prima. Maar deze jongen zie ik iedere dag in het echt..


    Ga er gewoon voor !

    dan komt het allemaal goed !


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)

    Ga er gewoon voor !

    dan komt het allemaal goed !



    :-P


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)


    :-P


    schat ik weet hoe moeilijk het is !

    ik heb er ook moeite mee en het is makkelijker om iemand tips te geven ,

    Probeer het gewoon !


    ' niks is wat het zijn moet '

    (...)

    schat ik weet hoe moeilijk het is !

    ik heb er ook moeite mee en het is makkelijker om iemand tips te geven ,

    Probeer het gewoon !

    Ben het met je eens, gewoon er voor gaan.
    Het is makkelijk gezegd, I know.
    Het is natuurlijk ook niet zeker of hij jou wel wat met je wilt. maar vergeet niet; niet geschoten, altijd mis!


    So far away..

    (...)
    Ben het met je eens, gewoon er voor gaan.
    Het is makkelijk gezegd, I know.
    Het is natuurlijk ook niet zeker of hij jou wel wat met je wilt. Maar je kan beter proberen en misschien wat krijgen, dan dat je niks doet en cker weet dat je niks krijgt ( ik weet die spreekwoord ff niet meer xD)



    Jah... daar heb je ook weer gelijk in.
    I feel so much better now:$


    You know what’s in my heart. So don’t mess with it.

    (...)


    Jah... daar heb je ook weer gelijk in.
    I feel so much better now:$


    mooizo, ik wens je het beste!(flower)
    (laat je het me weten als er nog iets is gebeurt?)


    So far away..