• okej, er word dus op mijn school gezegt dat ik met marisha pot ben....
    en verder word er gezegt dat ik met een vriend van mij verkering hebxD

    ik bedoel hoe kan ik nou pot zijn als ik [volgenshun] verkering heb met een vriend van mij?! ik vind het wel lol maar ook beetje iritant want word vaak geroepe op hal en alles.

    en hoe het komt dat ze marish en mij pot noeme is omdat we uit zelfde flesje drinke [als ik dorst heb en ik wil drinke ja dan jat ik natuurlijk haar drinke(A)] en omdat als ik moe ben op haar schouder leun en tegen dr aan hang[ik ben altijd moexD]en dat we altijd melig zijn:P [ja zelfs als ik moe benxD]

    maar dan ben je toch nog geen pot =.= + ik heb al een vriend dus ik vind het echt raar.

    wat vinde jullie ervan?


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Mwhaha stupid people

    dan was ik ookal pot x)


    We can only learn to love by loving.

    ik ga hetzelfde om met mijn vriendin (gwne vriendin) en niemand zegt er ooit wat van (behalve als we extreem melig zijn).
    maar wel werid dat mensen je dan direct lesbisch gaan noemen (zeker omdat je een vriend hebt).


    I am an idiot, I move.

    Grappig x'D
    domme mensen zijn der toch


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik ga hetzelfde om met mijn vriendin (gwne vriendin) en niemand zegt er ooit wat van (behalve als we extreem melig zijn).
    maar wel werid dat mensen je dan direct lesbisch gaan noemen (zeker omdat je een vriend hebt).


    maar het rare is tegelijkertijd word ook gezegt dat ik verkering heb met een vriend van me:P
    dus snap ik de logika niet:P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    dan zou ik dus ook lesbisch moeten zijnxD


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    O_o Tegenwoordig kan alles x'D

    O_o Tegenwoordig kan alles x'D



    haha ja maar dan snap ik niet van hoe kan ik nou pot zijn en tegelijk een vriend hebbe:p

    dus er gaan roddels rond over mij die pot is en een vriend heeftxD terwijl die vriend op een oudevriendin van mij isXD [hopelijk snappe jullie het nog]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!