Yelooo!
Nou ik denk dat dat ongeveer de nieuwe titel van mijn Quiz word. Of dan maar iets van www.helpmewithmyproblems.com
Maar ik vind hem suckend: Weet iemand een goede titel voor dít?
Een meisje die een site heeft waar mensen anoniem met hun problemen kunnen komen en die aan haar kunnen vertellen zodat zij hun kan helpen. Dan komt er een x een jongen die met zo'n probleem zit dat hij een meisje leuk vind alleen heeft hij omdat hij haar leuk vind laten merken alsof hij totaal niet geintreseerd in haar is.& laat het meisje nou net een jongen leuk vinden die doet alsof hij niet in haar geintreseerd is. ^^
Dankjou?
- Home
- Forum
- Story problemen
- Help me!
Help me! - Story problemen
-
21 jan 2009 - 19:4121 jan 2009 - 19:45
Super idee! Euhm.
Eeen titel: (ik zou ook wel voor een site naam gaan fsoo)
www.helpinghand.com
fsooStop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
21 jan 2009 - 19:45ff denken
- I Help You With Your Problems, So Tell Me...
- If You Have A Problem, Go To www.helpmewithmyproblems.com
- Help Me! I Love Her, But I Don't Know If She Loves Me!!!
- The Helpline For Your Problems...Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
21 jan 2009 - 19:45hoop dat ze een beetje leuk zijn^^
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
21 jan 2009 - 19:46Wat heeft iedereen met die sitetitels? -_-' Ik vind dat zo wannabe:Y) x]
Snap goed dat je een andere wilt xd
Maar sorry, weet nietsSweet dreams will come true.
21 jan 2009 - 19:50Wow, could that be him??
My own helpsite could make me have my love.
Gosh, I don't know.Innocence.
21 jan 2009 - 20:0621 jan 2009 - 20:18http://www.ICanHelpYou.com/Berichten.33976/
Or:
He isn't intressed!
Please call me!
I give the wrong adivise.
Oops slecht engels x:Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
30 jan 2009 - 23:03www.nogoodadvice.com
ich hab keine anhung 8D-
30 jan 2009 - 23:34Is he the one?
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
31 jan 2009 - 12:0031 jan 2009 - 12:02srry ik weet niks.
maar ik vind je idee wel heel erg leuwk hou me op de hoogte(A)Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz
31 jan 2009 - 12:30www.helpinghands.com
www.allquestions.com
www.quetstionroom.com
www.iQuetion.org
??Tears are crashing out of my eyes
28 feb 2009 - 17:18