• Ik heb het laatst in de krant geleze ... En het is echt iets raars (en pijnlijks volgens mij).
    tis een soort ankertje dat in uw huid wordt gestoke (dus mr één opening) en op het stukje dat uitsteekt wordt dan een edelsteentje, een metalen knopje of een sterretje gezet ...
    kent iemand het of heeft mss iemand zo eentje?? want eig lijkt me dat wel mooi xD

    xXx

    http://www.wien-vienna.at/images4/freak30.jpg


    <i>I'm Already Cursed</i>

    iemand bij mij op school heeft dat

    ik snap niet waarom je dat wilt ?
    Ze heeft hem in haar arm, en ze is al een blijven haken aan haar trui , dik bloeden

    nee ik vnd het niks XD
    Dan ben ik veel blijer met mijn neuspiercing ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Dat zijn een soort surface-piercings volgen smij.


    Innocence.

    iemand bij mij op school heeft dat

    ik snap niet waarom je dat wilt ?
    Ze heeft hem in haar arm, en ze is al een blijven haken aan haar trui , dik bloeden

    nee ik vnd het niks XD
    Dan ben ik veel blijer met mijn neuspiercing ^^


    kvind t wel mooi, mr ik denk nie da ik wil hebbe, zoals je zelf zei met dat bloede ... ^^


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Auw?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ja... Een docente bij ons op school... Ze heeft er 2 tussen haar borsten & 1 op haar wang...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Het is een haakje in een l vorm. Ze hebben bij de piercing/tatoo shop een pinnetje waarmee ze een klein gaat in je huid maken daar steken ze dat l-vormige metalen stukje in. Hij zit dan net onder de huid en het opschroef gedeelte steekt uit. En daar kun je inderdaad een bolletje of weet ik veel wat op draaien. En het valt best mee hoe pijn dat doet. En ik persoonlijk vind het nu, nog heel orgineel, maar iedereen zal er binnenkort wel mee lopen >.<'


    Wie du mir, so ich dir.

    ja, da denk ik ook ...


    <i>I'm Already Cursed</i>

    Ja, ken het. Ben afgelopen zaterdag nog naar een piercingzaak geweest waar ze ook die dingen inzetten, tussen de 50 en 70 euri per stuk. Voordeel: Je mag zelf de plaats bepalen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, ken het. Ben afgelopen zaterdag nog naar een piercingzaak geweest waar ze ook die dingen inzetten, tussen de 50 en 70 euri per stuk. Voordeel: Je mag zelf de plaats bepalen.
    Nog een voordeel.. Het kan vrijwel overal x]


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb der eentje


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)Nog een voordeel.. Het kan vrijwel overal x]

    Idd. Heb het eens gegoogleled toen ik het op een ander forum tegenkwam. Ik denk dat als ik ooit een piercing zou nemen, dat het zoiets wordt. Ook heb ik op VF lopen rondstruinen en kwam daar ook mensen tegen die het hadden, varieert tot gezicht en borst tot hand en rug. Echt heel veelzijdig ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    jaja stiekem wilt ge dat!! ö


    You're a star in heaven.

    Ik ben onlangs met een vriendin naar een piercingshop geweest voor haar om het te laten zetten bij haar & het was vreselijk erg om haar zo'n pijn te zien lijden. Hier is het resultaat : http://nl.netlog.com/NoiseNoise_/photo/photoid=52901807&surr=0#photos


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    jaja stiekem wilt ge dat!! ö


    ja wie weet x'D


    <i>I'm Already Cursed</i>

    (...)

    ja wie weet x'D


    ziet ge u pa al kijken? x']


    You're a star in heaven.