• Hallo mensen.ik wil wat zeggen en vragen wat ik graag onder een prive naam doe.Ik vind niet nodig dat iedereen hier opquizlet weet dat IK het ben. dus dan maar even onder deze naam Sorry.

    Nou kijk. ik denk dat ik er aan toe ben,Om 'HET'te doen. En ik weet ook precies met wie. alleen heb ik een vraag. Ik ben aan de Pil, Kan ik dan ook gwn veilig vrijen ZONDER condoom? En kan een jongen op tijd uit mij gaan? of is dat gelogen?

    alvast bedankt voor de hulp.
    xx (flower)

    pil is veilig
    maar met condoom is veiliger

    Want als je condoom en Pil doet, is de kans dat je een Soa of ongewenste zwangerschap 0%

    Ik zou het dus met allebei doen ^^
    En een jongen kan wel optijd uit je gaan
    maar hij laat ook voorvocht vrij, en daar kunnen ook zaadcellen bij zitten dus dan heb je alsnog soort van sperma in je
    maar als je cker weet of Die jongen geen Soa heeft
    Dan kan je wel zonder condoom doen ;)

    Jaja ik let goed op bij bio met dit soort dingen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Dus jij wilt ontmaagd worden?

    Oke ff paar tips.

    1. Als je een vriendje hebt die je vertrouwt en jij er zeker van bent dat jij niet meer wilt dat hij ook kapt.

    2. Doe het wel met condoom. De kans op een soa is er sowiezo.

    3. De eerste keer kan een beetje pijn doen bij een meisje. Schrik er niet van. Dat pijnlijke is je ontmaagding.

    4. Eenmaal ontmaagd is altijd ontmaagd. Dus doe dat nooit op een te jonge leeftijd.

    5. De eerste keer word je extreem zenuwachtig. De 2e keer ook. maar niet zo erg als de eerste keer. Maar als je het eenmaal doet geniet je er gewoon van. De eerste keer vergeet je ook nooit meer.

    Veel plezier he ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    pil is veilig
    maar met condoom is veiliger

    Want als je condoom en Pil doet, is de kans dat je een Soa of ongewenste zwangerschap 0%

    Ik zou het dus met allebei doen ^^
    En een jongen kan wel optijd uit je gaan
    maar hij laat ook voorvocht vrij, en daar kunnen ook zaadcellen bij zitten dus dan heb je alsnog soort van sperma in je
    maar als je cker weet of Die jongen geen Soa heeft
    Dan kan je wel zonder condoom doen ;)

    Jaja ik let goed op bij bio met dit soort dingen ^^




    ECHTBEDANKT! <3
    Ik ben tog altijd bang dat het mis gaat ZONDER. maar.., Ik denk dat het makkelijker is ZONDER.
    Dus het kan wel? :$

    Bedankt (flower)
    x

    Je kan zónder condoom, maar je hebt nog steeds 1% kans op zwangerschap en kans op soa's.
    Dus het is het veiligste om mét pil en condoom te vrijen.
    En jullie mogen géén lichamelijk contact hebben, heeft hij de condoom nog niet om, en híj moet het condoom weggooien anders kan je alsnog zwanger raken of mss een soa krijgen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)



    ECHTBEDANKT! <3
    Ik ben tog altijd bang dat het mis gaat ZONDER. maar.., Ik denk dat het makkelijker is ZONDER.
    Dus het kan wel? :$

    Bedankt (flower)
    x


    Your welcome ;)
    Ik help graag mensen ^^


    I solemny swear i am up to no good

    Dus jij wilt ontmaagd worden?

    Oke ff paar tips.

    1. Als je een vriendje hebt die je vertrouwt en jij er zeker van bent dat jij niet meer wilt dat hij ook kapt.

    2. Doe het wel met condoom. De kans op een soa is er sowiezo.

    3. De eerste keer kan een beetje pijn doen bij een meisje. Schrik er niet van. Dat pijnlijke is je ontmaagding.

    4. Eenmaal ontmaagd is altijd ontmaagd. Dus doe dat nooit op een te jonge leeftijd.

    5. De eerste keer word je extreem zenuwachtig. De 2e keer ook. maar niet zo erg als de eerste keer. Maar als je het eenmaal doet geniet je er gewoon van. De eerste keer vergeet je ook nooit meer.

    Veel plezier he ;).





    Maar de jongen waar ik het mee wil doen,is ook nog maagd ;) Kan het dan wel zonder condoom? :$

    x

    pil is veilig
    maar met condoom is veiliger

    Want als je condoom en Pil doet, is de kans dat je een Soa of ongewenste zwangerschap 0%

    Ik zou het dus met allebei doen ^^
    En een jongen kan wel optijd uit je gaan
    maar hij laat ook voorvocht vrij, en daar kunnen ook zaadcellen bij zitten dus dan heb je alsnog soort van sperma in je
    maar als je cker weet of Die jongen geen Soa heeft
    Dan kan je wel zonder condoom doen ;)

    Jaja ik let goed op bij bio met dit soort dingen ^^

    Put een. De kans dat je zwanger wordt in theorie in combinatie met de pi en condoom is 0% anders, in het echt is er nog steeds een klein kansje, 3% ofzo x'D Maarjah, da's bij alles zo, dus niets om je druk over te maken^^
    Sowieso, voro die Soa's moet je wel condoom gebruiken.
    De rest klopt zowat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)




    Maar de jongen waar ik het mee wil doen,is ook nog maagd ;) Kan het dan wel zonder condoom? :$

    x

    Nee. Vanaf gemiddelt 12 jarige leeftijd krijgt een jongen sperma.

    Maar dan heb je veel minder kans op een soa BTW.

    Als een jongen maagd is en het is ook zijn 1e keer kan hij ook heel zenuwachtig worden waardoor zijn penis niet goed in erectie wil blijven. Dus dat kan nog best veel werk zijn.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Nee. Vanaf gemiddelt 12 jarige leeftijd krijgt een jongen sperma.

    Maar dan heb je veel minder kans op een soa BTW.

    Als een jongen maagd is en het is ook zijn 1e keer kan hij ook heel zenuwachtig worden waardoor zijn penis niet goed in erectie wil blijven. Dus dat kan nog best veel werk zijn.


    Okee bedankt(flower)

    x

    Ik ben er al uit! ;)
    Ik doe het tog maar MET condoom ! ^^ altijd veiliger dus =]
    Heel erg bedankt schatten! (flower)

    x

    KAN SLOTJE OP.

    > slotje op vraag van eigenaar^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay