• Wij hebben bij frans een nieuw project gestart vandaag. We gaan brieven schrijven met een school in België. Wij in het Frans, en zij in het Nederlands. Dan gaan we elkaar verbeteren.
    Dit alles gebeurd met de school 'Institut Notre-Dame Charleroi'. Aangezien hier aardig wat Belgen zitten vroeg ik me af of er toevallig iemand daar op school zit? Of in de buurt woont? Of die school kent? Of iemand daar op school? :'D

    Wij zitten met uitwisselingsgevallen van in Walonië ergens --' Gelukkig is het geen verplichting =D

    Dat is in Wallonië dus ik denk niet dat er veel mensen van quizlet daar zullen wonen.
    Die mensen spreken daar altijd Frans x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haatfrans, franshaat. WE hebben haat gefranst.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Wij zitten met uitwisselingsgevallen van in Walonië ergens --' Gelukkig is het geen verplichting =D

    Ik had een correspondente in het zesde leerjaar, verplicht. Wij konden amper Frans, zij amper Nederlands.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik snap het ni? utegger ben ik!


    Some angels have no wings.

    Charleroi is like in Walonie en ik woon in vlaanderen dus^^


    *He's the one.

    Dat is in Wallonië dus ik denk niet dat er veel mensen van quizlet daar zullen wonen.
    Die mensen spreken daar altijd Frans x'D

    mijn franslerares zei dat t een plaats is waar ze t allebij heelveel spreken ofzo? x)

    ik snap het ni? utegger ben ik!

    nou.. we hebben een soort uitwisselingsproject met een school in België.. ''Institut Notre-Dame Charleroi' heet 't daar.
    en mijn vraag is of iemand daar op school zit of iemand kent ofzo.

    Charleroi is like in Walonie en ik woon in vlaanderen dus^^

    wheeeeeee. ]:
    jammer. er zit een charissa én een joyce daar in die klas!! ik had nog stiekem een beetje hoop dat t een van jullie zou zijn. :3

    (...)
    wheeeeeee. ]:
    jammer. er zit een charissa én een joyce daar in die klas!! ik had nog stiekem een beetje hoop dat t een van jullie zou zijn. :3


    Meen ej dat nauw of niet x'D
    ikz it op Bim-sem x'D


    *He's the one.

    Flikker op als je naar haar toe mogt had ik je vermoord hoor, en ik meen het.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    a-haa...wij hebben een uitwisseling met duitsland...zooo saai...[/niets tegen duitsers]...maar we hebben dus alleen maar van die stuudjes...echt erg

    maarja..xD

    (...)
    mijn franslerares zei dat t een plaats is waar ze t allebij heelveel spreken ofzo? x)

    Als het werkelijk in Charleroi is niet nee. Moest het nu nog in Brussel zijn, dan zou ik het een kans geven, hoewel de meerderheid daar ook Frans spreekt, of Brussels (mengeling Nederlands-Frans) x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    lieford chill out^^


    *He's the one.

    (...)
    Als het werkelijk in Charleroi is niet nee. Moest het nu nog in Brussel zijn, dan zou ik het een kans geven, hoewel de meerderheid daar ook Frans spreekt, of Brussels (mengeling Nederlands-Frans) x'D

    Nouja, iig op die school. Ze hebben daar op de basisschool en middelbare gewoon Nederlands ofzo. x)

    Haatfrans, franshaat. WE hebben haat gefranst.

    Dat zeker. o.o
    Maar idd, volgens mij zitten hier alleen mensen uit Vlaanderen, want die spreken Nederlands.


    blame the bully.